Buna seara.Detin impreuna cu sotul un SRL ce are activitatea suspendata din anul 2009, anul acesta, in vara, urmand a expira perioada de suspendare.Procedura de inchidere a societatii poate fi efectuata doar de catre unul dintre noi?(suntem plecati din tara si este destul de complicat sa fim prezenti amandoi)Cat dureaza aceasta procedura?(aproximativ)
Multumesc anticipat!
Va multumesc de raspuns.Nu ma mira sa fie o harababura totala.Domnii de la administratie sunt vechi in functie si nimeni nu sufla in fata lor.Totusi, o mana de oameni a avut curajul sa se separe, formandu-si asociatia proprie, fapt ce s-a soldat cu un scandal monstru si cu descoperirea multor nereguli(presedintele nostru de asociatie e ,in continuare, ilegal in functie , desi am atras atentia in scris asupra acestui lucru, mergand pana la primarie).
Am revenit cu datele exacte, asa cum apar ele afisate.Precizez ca toate apartamentele de pe scara detin centrale proprii de apartament.
Cheltuieli/cota-parte : salarii+indemnizatii-1,83;contributii asigurari-0,36;servicii asociatie-0,84;consumabile-0,18.Total-3,21.
Cheltuieli/nr. persoane : personal curatenie-2,07;contributii asigurari-0,30;lumina scara-1,36;pierderi apa-2,04.Total-5,77.
Nr. persoane scara-55.Total cheltuieli o persoana-8,98?
La apartamentul meu apare astfel (suntem 2 persoane):
Cheltuieli dupa persoana-17,96
Cheltuieli/cota parte-3,50?
Apa-33,33
Salubritate-12
Total-66,80
Poate nu este nimic in neregula si nici nu vreau sa fiu carcotasa, dar lista se afiseaza rar(la 3,4 luni) si apar ceva diferente de la o luna la alta, desi consumul de apa e acelasi.Intreband de unde apare diferenta,raspunsul : s-a scumpit apa(din doua in doua luni?) sau, sunt pierderi mari de apa.
Buna ziua.
Revin pe forum cu o noua problema, avand in vedere ca am primit multe sfaturi utile aici. A fost afisata la avizier lista cu cheltuielile la intretinere si ceea ce ma nelamureste este urmatorul fapt : dupa ce cheltuielile sunt repartizate separat-in functie de cota-parte indiviza (salarii,CAS,servicii asociatie,consumabile) si in functie de numarul de persoane (salariu femeie serviciu,CAS,lumina scara,pierderi apa), cele doua sume rezultate sunt adunate, iar rezultatul este inmultit cu numarul de persoane din apartament.
Este normal ca suma cheltuielilor repartizate in functie de cota-parte indiviza sa fie inmultita cu numarul de persoane?
Buna ziua!
Detin o firma care nu a desfasurat nicio activitate economica de la infiintare si pana in prezent.Am depus periodic actele necesare si la ORC si la Finante. Acum am depus cerere pentru suspendarea activitatii pentru o perioada de 3 ani.De la finante nu a reusit nimeni sa ma lamureasca daca, dupa primirea hotararii de suspendare, mai depun in continuare declaratiile 100,101 si cea de inactivitate sau doar pe cea din urma.
Va multumesc.
Multumesc pentru promptitudinea raspunsurilor.Intre timp am rezolvat partial problema.Nedumerirea (si de aici intarzierea in rezolvarea acestei probleme) consta in ideea platirii acestui impozit de catre o firma declarata nefunctionala.In privinta consultatiilor contra cost stiam din plin de acest lucru.Ideea este ca si cu chitanta la mana, tot cu indiferenta esti tratat de anumite persoane,fara a generaliza insa (vorbesc in cunostinta de cauza).
Buna seara.Imi cer scuze daca nu am reusit sa ma lamuresc din cele citite pana acum, dar prea multa intelegere nu gasesti la Registrul Comertului din zona, astfel incat sa obtii informatiile necesare, de aceea apelez la sprijinul dumneavoastra.Detin o firma pe care am infiintat-o in 2005.Nu a avut deloc activitate, depunand la Administratia Financiara bianual declaratie de nefunctionalitate si la Registrul Comertului aceeasi declaratie+declaratiile 100 si 101la termenele impuse.In conditiile expuse, sunt obligata sa platesc acest impozit?Va multumesc anticipat.
Nu mi-am dorit si nici nu-mi doresc a starni dispute prin acest subiect.Viata e si asa destul de grea, pentru multi dintre noi.Desi am consumat ceva nervi si nopti nedormite,aflata singura in fata celor din administratie (ca erau trei-presedinte, administrator si casiera), au fost momente in care si mie imi venea sa rad.Dar, i-am lasat sa-si joace rolul.Mai ca nu m-au trimis la colt, drept pedeapsa.Mai ca nu m-au facut idioata in fata.Mai ca nu mi-au aplicat si o corectie fizica.Probabil bunul meu simt a fost luat drept prostie.Faptul ca pana acum nu a avut nimeni curaj ,,sa-i ia de guler" le-a dat dreptul de a se considera stapani.Sper sa gasesc putere pentru a-mi continua demersurile.Undeva, ceva nu functioneaza bine si de cele mai multe ori legile nu sunt formulate asa cum ar trebui .Ca atare, pot lasa loc de interpretare,iar indiferenta oamenilor ,,ajuta'' in acest sens.
Inca nu am analizat lista de cheltuieli (e prima data din cei cinci ani cand se afiseaza asa ceva).In cerere le-am sesizat faptul ca presedintele nu se mai incadreaza in lege (lucru pentru care, din cate am inteles de la primarie, trebuia sa se autosesizeze consiliul executiv), precum si faptul ca nu s-a organizat sedinta adunarii generale (nici pe anul acesta, nici in anii anteriori)-nu am solicitat acest lucru, ci doar le-am adus la cunostinta ca nu actioneaza ,,ca la carte".
Ce sa va mai spun?Ca mi-au respins prima data cererea,pe motiv ca nu stiu sa fac o cerere?M-au apostrofat ca, ,,cu ce drept le aduc eu la cunostinta acest lucru, ca ei lucreaza in administratie de 25 de ani"; au tinut sa mentioneze ca eu n-as fi capabila sa fac aceste demersuri, ca sunt ,,manipulata politic"(ha-ha).Mentionez ca exprimarea mea, in ciuda jignirilor, a fost calma si politicoasa.
Nu cred ca dintr-o asociatie ce cuprinde 3 blocuri,fiecare avand cate 4 scari, a cate 20 apartamente pe scara nu se va gasi un alt presedinte.
Revin cu ,,noutati".Constat ca nu fac altceva decat sa ingros randurile celor nemultumiti.
1.Am discutat cu vecinii. Majoritatea sunt cu vechime in zona si s-au uitat ciudat la mine, cunoscandu-i pe ,,conducatorii'" nostri si acceptand, in cunostinta sau necunostinta de cauza situatia.
2.Am discutat cu vecinii mai noi-in prima faza mi-au dat dreptate, dar cand a fost cazul de actiuni concrete, au batut in retragere.
3.Am actionat singura, cu legea in mana, iar reactia din partea ,,conducatorilor" a fost cea scontata : dupa jigniri mai mult sau mai putin subtile la adresa mea, mi-au acceptat cererile formulate in scris, dupa care mai ca nu m-au dat afara din asociatie, motivand ca ei au treaba si pleaca.
Am citit diverse opinii, sfaturi pe acest forum, dar tot nu gasesc o solutie.Am incercat varianta cu mutatul (in alta zona sau la casa), dar din pacate situatia actuala nu ne permite.Muncim de dimineata pana seara (fara exagerare) pentru a ne considera ,,fericitii" proprietari ai unui apartament pentru care platim rate de zeci de milioane la banca,apartament in care insa nu ma simt deloc proprietara.Concluzia..........