avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 797 soluții astăzi
Forum Activitate clava79

Activitate clava79

Răspuns la discuția salariu
multumesc
Răspuns la discuția salariu
e valabil si pentru mine, care am doar postliceu si am promivat in grad principal, fara nici o marire salariala.
Răspuns la discuția salariu
Asistentii medicali principali cu studii superioare vor fi incadrati intr-o grila de salarizare superioara. In prezent, acestia aveau o leafa de 1.300 lei la care se adauga celelalte drepturi salariale.



De asemenea, si salariul asistentului medical cu grad principal va promova intr-o grila de salarizare superioara. "Incadrarea asistentilor medicali principali cu studii superioare a fost rezolvata prin introducerea unui articol in OUG nr. 35/2012.
Discuție salariu
Sunt asistent medical. Am promovat gradul principal in 2009 si de abia la sfarsitul anului 2010 mi s-a recunoscut pe cartea de munca. Am si eu o intrebare. O data ce mi s-a recunoscut gradul principal, nu ar fi trebuit sa-mi acorde si o majorare a salariului? Am inteles ca a iesit acum o lege, in 2012.
Multumesc anticipat.



Discuție salarizare
Sunt asistent medical. Am promovat gradul principal in 2009 si de abia la sfarsitul anului 2010 mi s-a recunoscut pe cartea de munca. Am si eu o intrebare. O data ce mi s-a recunoscut gradul principal, nu ar fi trebuit sa-mi acorde si o majorare a salariului?
Multumesc anticipat.
Discuție pensionare
Nascut 23 1 1953 vechime munca 36 ani din care 32 ani minus 3 luni somaj in grupa ii de munca.Cand pot iesi la pensie Acum somer. Am citit undeva ca cei care au lucrat cel putin 25 ani in conditii speciale au reducere cu 15 ani Multumesc.
Răspuns la discuția conflict de munca
Vreau sa merg maine cu siguranta la ITM. Totusi sfatuiti-ma ce acte trebuiesc prezentate?
Dar asa suplimentar, dupa cele 3 luni de somaj tehnic, se poate acorda ajutor de somaj?
Macar sa am siguranta raspunsului.


Va multumesc mult.