ma interesează cum se poate face ca o firma privata se administreze tot ce făcea asociația de proprietari pana acum; se poate? dacă da care sunt pașii?
va rog sa ma ajutați, conform ordinului 17/2013 un cetățean rezident angajat al unei societăți din afara României, angajat care își desfășoară activitatea în Romania trebuie depus un acord intre angajator si angajat pentru a se putea depune de către angajat declarația 112 și face plata pentru aceasta, nu găsesc nicăieri ce trebuie sa conțină acest acord sau un model.....
Atât timp cât știm cu toții ca totul este pentru bani (slujba mai lunga sau mai scurta in functie de câți bani se plătesc și multe altele) ar fi bine dacă chiar ar putea ajuta un avocat cu un răspuns la întrebarea din topic deoarece este un caz care se întâlnește destul de des. Iar dacă părintii doresc acești nași pentru copilul lor și nași respecta ritualul bisericii nu vad de ce nu, plus ca, mai trebuie sa și plătești la urma....
Astfel daca am de plata 200 lei si merg sa ii achit dupa cinci zile de la expirarea termenului de plata, va trebui sa achit 200 lei reprezentant cheltuielile si 20 lei reprezentand penalitati?
Corectez....
Dupa 35 de zile de la expirarea termenului de plata pentru cei 200 lei voi plati 220 lei?
as vrea sa stiu daca dobanzile de intarziere percepute de unele asociatii de proprietari sunt legale sau nu, si cum se hotaraste care este procentul de dobanda care se aplica restantei si dupa cate zile se percep aceste dobanzi?
in cazul a doua societati din romania ambele platitoare de tva:
- una dintre societati, firma de transport marfa, poate factura celei de a doua un transport in euro? factura va fi cu tva, doar moneda facturii sa fie euro?