avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1058 soluții astăzi
Forum Activitate violleta

Activitate violleta

Va multumesc pentru raspunsul foarte clar, ce vreau sa mai adaug, seful meu este foarte nemultumit ca mi-am luat concediu medical si prin urmare ma anuntat ca in aceste luni voi fii platita in momentul in care isi va recupera el banii, peste 2, 3 luni. Este firesc asa?Nu ar trebui sa ma plateasca in fiecare luna?
Buna,
Am fost in somaj 9 luni, iar din data de 10 mai 2010 am incheiat contractul de munca pe o per. nedeterminata, fara sa am nici o zi de intrerupere. Sunt insarcinata in 18 saptamani si din data de 7 iunie sunt in concediu medical. Din ce data as putea beneficia de concediu prenatal? Voi putea beneficia de indemnizatia de crestere a copilului si cum se va calcula ea? Cat reprezinta acum indemnizatia?
Buna,
De curand am aflat ca sunt insarcinata si sunt in somaj de 9 luni care mi se termina in data de 12 mai. Am aproximativ 10 saptamani de sarcina, ce solutii as putea gasi pt a beneficia de concediu pt cresterea copilului si cum as putea sa imi prelungesc somajul. De ce acte este nevoie si unde trebuie depuse? Cand ar trebui sa incep demersurile?
Va multumesc pentru toate raspunsurile in cazul in care nu voi rezolva nimic prin scrisoarea recomandata am sa apelez la d-vs pentru mai multe detalii in privinta actiunii de judecata si a pasiilor pe care trebuie sa ii urmez.
O zi buna va doresc.
Va multumesc mult de tot pentru sfaturi. Asa am sa procedez, maine am sa pun la posta o a doua cerere cu confirmare de primire. In cazul in care nu se rezolva nimic am sa-i dau in judecata pentru ca mi-au incalcat drepturile dar mai presus m-au jignit profund. Am nevoie si de un avocat?
Nu voi suporta nici o cheltuiala de judecata, nici macar la inceput?
Cum trebuie sa procedez la Tribunal?
Buna ziua,