Buna seara
Vin si eu cu o intrebare: Presedinta blocului in care locuiesc insista sa primeasca la Administratie o copie cf cu originalul a ctr de vz-cump. Apartamentul a fost cump prin programul prima casa de la socrii mei.
Invoca legea 230/2007, pe care am rasfoit-o si eu dar nu am gasit aceasta obligativitate acolo.
As dori sa stiu daca Administratora are acest drept si in ce temei legal.
Multumesc
Buna ziua
Ma intereseaza va rog ce conditii trebuie sa indeplineasca atat angajatul cat si angajatorul pentru a beneficia de bonusul de la stat pentru angajarea in afara orasului de resedinta.
Firma angajatoare daca are sediul social in orasul de resedinta al viitorului angajat dar punct de lucru in alt oras, se ia in considerare. Se doreste angajarea la punctul de lucru. Pentru asta punctul de lucru trebuie sa fie si inregistrat la ANAF (sa aibe cod fiscal separat)?
Daca angajatul este somer si are varsta de 55 ani, ce facilitati ofera statul si care sunt obligatiile ulterioare.
Daca firma angajatoare l-a mai avut angajat pe un post pe care ulterior l-a resturcturat (nu a beneficiat de nici un fel de deduceri de la stat in acea perioada) si doreste sa il reangajeze pe alt post, angajatul va beneficia de acel bonus? Dar firma de deducerile de la stat?
Multumesc
Buna ziua
Ma intereseaza sa stiu daca exista posibilitatea ca la un SRL sa se pota deschide o divizie separata ca si entitate juridica, dar care sa faca parte cumva din grup.
Poate avea acelasi nr la reg com dar alta denumire si cod fiscal (sa poata factura separat).
Sau se deschide pur si simplu o soc noua si srl vechi sa fie actionar?
Multumesc
Buna ziua
Ma intereseaza daca in cazul incheierii unui contract de vanzare cumparare imobil (teren+constructie) intre 2 societati comerciale, contractul se autentifica si la notar, cum este in cazul persoanelor fizice?
Si daca da, in mod oficial cine are obligatia de a achita onorariul (in afara cazurilor de intelegere intre parti).
Multumesc
Buna seara.
Am o intrebare. Am o agentie de publicitate ( cu productie proprie - decorari auto, sigle luminoase, etc). Firma este inreg pe jud Olt dar cu punct de lucru productie in Bucuresti sector 4. Am nevoie pentru codul CAEN 7440 de aviz de functionare de la primarie? Nu lucrez cu publicul, nu vin oameni direct din strada la noi, doar pe comenzi de la alte soc com lucram. Astazi un coleg de breasla si-a luat o astfel de amenda pentru acest subiect, desi nimeni nu stia ca are nevoie de asa ceva, din toti colaboratorii cu acelasi CAEN. Si i-au mai spus ca are nevoie de pe langa CAEN 7440 de inca un cod caen de productie si unul de vanzare (desi pe publicitate nu mai este alt cod). Controlul a fost de la serviciul comercial primarie sect 4 - au avut baza legala? As vrea sa stiu pe ce sa ma bazez daca ajung si la noi.
Multumesc
Multumesc de raspuns.
Dupa cum vad e cam acelasi lucru dar sub alta forma.
Ca si la forfetar, acest impozit minim se plateste indiferent daca ai sau nu profit la trimestrul respectiv, apoi la finele anului fie ca ai sau nu profit impozit platesti.
Buna ziua
As dori sa stiu si eu - impozitul forfetar inca este in vigoare? Stiam ca a fost eliminat, ramanad la plata forfetarului doar anumite coduri CAEN. Eu am codul CAEN 7311-publicitate, nu ma incadram la acest segment care inca platea forfetar. Cu toate acestea contabila tocmai ce mi-a trimis declaratia de impozit forfetar calculat la cifra de afaceri din 2009 (care nu a fost prea mica, desi am avut pierdere in final).
Care este adevarul pana la urma..
Multumesc anticipat.
Buna ziua
Am o intrebare le gata de suspendarea unei firme. Este o micro si acum de cand toate au trecut pe 16% nu mai renteaza sa o tin. Care este cea mai simpla procedura de a se desfiinta (fara sa vina control). Se poate lasa fara a se depune bilant la reg com si se inchide? Dupa cat timp. Si in alta ordine de idei: acum pe firma sunt ceva datorii catre stat pana in 15.000 lei, dar nefiind fonduri suficiente nu mai pot achita. Daca pornesc in a o suspenda, ce poate face statul? Pun porire pe cont, dar nefiind fonduri, ce se intampla?
PS: tocmai am vazut ca pe reg com apare ca sediul a expirat.
Multumesc pentru raspunsul prompt.
Multumesc pentru sfaturi si informatii.
Dupa cum am vazut nu ma incadrez in varianta de venit la norma pt ca eu am nevoie de codurile caen pt consultanta marketing si comunicare. Asa ca voi ramane pe a doua varianta de impozit pe venit cu 16% impozit.
Multumesc pentru raspuns. Imi este de folos.