ma confrunt cu urmatoarea situatie :este vorba despre un contract de munca care inceteaza in data de 01.01.2013 conform art 55 lit b din codul muncii;
cum este corect sa procedez :
- transmiterea Revisalului o voi face in prima zi lucratoare, respectiv 03.01.2013
- dar data de incetare va fi 01.01.2012 sau 03.12.2012, avand in vedere ca zilele 1 si 2 sunt zile declarate nelucratoare;
(ultima zi de lucru este 31.12.2012;)
Va multumesc si va doresc cele bune in noul an care vine...
Multumesc pentru raspuns, dar este vorba despre un depozit de medicamente nu de farmacie, si stiu ca , codul cor pentru farmacistul diriginte se refera la farmacii , de aici nedumerirea mea
va multumesc
Buna seara,
Cod CAEN 4646 COMERT CU RIDICATA AL PRODUSELOR FARMACEUTICE
Se doreste incheierea unui cim , in care sa fie trecuta functia FARMACIST SEF DEPOZIT ; este corect sa fie trecuta fctie farmacist sef sectie , cod COR 134 205; persoana in cauza este farmacista, absolventa de studii superioare ; este tot ce am gasit in Codul COR actualizat in 2012.
buna ziua,
in urma unui control de la itm , ne-a fost cerut regulamentul intern al societatii;
cei de la control ne-au cerut sa introducem in regulamentul intern de sanctiuni disciplinare pentru angajatii care incalca demnitatea personala a altor salariati prin crearea de medii degradante, de intimidare, de ostilitate, de umilire sau ofensare conform art.12 alin.1 din Legea 202/2002 republicata.
vreau sa precizez ca in regulament am descris abaterile , procedura de sanctionare disciplinara ;
daca s-a confruntat cineva cu aceasta situatie , ce sanctiuni disciplinare se aplica in acest caz??
multumesc frumos
in anul 2009 , 01.03.2009 s-a suspendat CIM pentru un salariat conform art.51 lit a din Codul Muncii.(02.09.2008 data de nastere a copilului);
intre timp a avut loc dizolvarea si lichidarea simultana a societatii(data radierii ianuarie 2010).Salariatul care are CIM suspendat , a venit cu cerere de continuarea suspendarii CIM pentru copil cu handicap in varsta de pana la 3 ani.
Cum trebuie sa procedeze in continuare angajatorul(cred ca este corect fostul, atat timp cat el nu mai are in prezent ,2010, calitatea de persoana juridica )
In anul 2009 s-a mers cu o adresa la ITM Bucuresti prin care am anuntat ca firma se afla in curs de lichidare , si am facut cunoscuta situatia singurului salariat care se afla atunci , in 2009, in concediu de crestere si ingrijire copil in varsta de pana la 2 ani ; au pus doar un numar de inregistrare pe aceea hartie , si atat ;in carnet nu au scris nimic despre situatia firmei.
da , e un bloc de garsoniere , 120 la numar , dintre care jumatate sunt in aceasta situatie ; da nu va contrazic , dar avand in vedere ca, garsoniera mea are intabularea facuta , toate actele sunt facute , copiile dupa toate actele (contractul casei , samd) pe care le-am dat la timpul respectiv asociatiei(in 2002) , figurez in cartea de imobil ; ca in 2009 a venit alt administrator ............ma intreb totusi in continuare daca nu este un abuz ...........
oricum multumesc inca o data pentru ca mi-ati citit mesajul , va doresc o zi buna in continuare
multumesc pentru raspuns si sfaturi , acesti bani pe care eu urmeaza sa achit,
mi-au spus ca se numeste "taxa cadastru" ; am aflat ca asociatia a incheiat un contract de prestari servicii cu un notariat , au achitat acesti bani notariatului , acestia la randul lor urmeza sa obtina aceste informatii referitoare la actualii proprietari .; si ca ei urmeza sa ma dea in judecatata pentru neachitarea taxei;
mi s-a spus aseara , cand am fost din nou , ca in 2009 s-a facut o comisie (numiti martori ) care au aplicat in fiecare cutie postala aceasta hartie ; si ulterior au semnat un proces verbal (cei din comisie ); acest proces verbal , asa spun ei, a fost afisat (vorbesc de 2009) 20 zile ;marturisesc ca eu nu am cunostiinta de acest proces verbal afisat ; si ca in baza acelui proces verbal sunt obligata sa achit aceasta suma ; este corect cum procedeaza ? ar trebuie sa scriu o adresa catre asociatie in care sa spun ca nu am fost informata de aceasta obligatie , ? nu stiu sincer cum trebuie procedat ; eu lucrez de dimineata pana seara tarziu , si drept sa spun nu citesc de fiecare data ce scrie la vizierul blocului!da stiu asta nu este o scuza , dar intrebarea mea este cum trebuie sa procedez?
va multumesc ca a-ti citit acest mesaj.
buna ziua ,
la afisarea listei de intretinere pentru luna aprilie 2010 , este trecuta o suma de bani , 150 ron , separata de cheltuileilie de intretinere; am mers la casieria blocului si am intrebat ce reprezinta aceasta suma ; mi s-a spus ca anul trecut in anul 2009 , mi-ar fi pus in cutia postala o hartie in care se cereau numarul cadastrului , numele proprietarului ,s.a.m.d ;(am inteles ca de fapt reprezinta o reactualizare a datelor : daca e acelasi proprietar ; s.am.d) eu personal o asemenea hartie nu am primit ; eu locuiesc in aceast bloc de 10 ani , sunt proprietara , si am dat la adminitratorul din aceea perioada o copie dupa contractul casei , o copie dupa CI ;(s-au perindat multi administratori); eu figurez in cartea de imobil a blocului ;
asociatia spune ca acesti bani reprezinta CV taxa de cadastru ; si ca sunt obligata sa platesc acesti bani , altfel voi fi data in judecata pentru recuperarea acestei sume ; este corect cum se procedeaza ? in ce baza mi se pot cere acesti bani ; atat timp cat ei nu mi-au inmanat personal aceasta hartie ; eu mergand personal sa-mi achit intretinerea