Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Cristos a Inviat! Va rog sa-mi spuneti,dupa ce am otinut de la ONRC certificatul de inregistrare ce acte trebuie sa mai depun si unde,pentru un SRL nou infiintat? Obiectul de activitate are codul CAEN 1623,Va multumesc
Adevarat a inviat !
Mergeti cu toate actele de la Registru (hotarare judecatoreasca, certificat inmatriculare, act constitutiv, contractul sediului social - copie si original) la administratia financiara de la sediul social, completati acolo o cerere de inregistrare fiscala si formularul 010 de declarare a vectorului fiscal, asteptati cateva zile, vi se elibereaza certificatul de inregistrare fiscala si dupa aceea incepeti treaba.
SUCCES !!
La Administratia Financiara, aveti mai multe de facut. Daca sunteti platitor de TVA, va trebui sa solicitati certificatul pentru platitor de TVA, iar daca aveti puncte de lucru, trebuie declarate.
Tot la Administratia Financiara veti inregistra casa de marcat, daca aveti asa ceva.
Vectorul fiscal nu se modifica decat daca a intrevenit vreo modificare de la inregistrarea firmei.
Firma noua
corinams
Buna ziua, am infiintat o firma, nu stiu daca acum se mai elibereaza anexa la certificatul de inregistrare si daca da, care este procedura.
Si mai am o ... (vezi toată discuția)