Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
buna ziua ,
am achizitionat in luna octombrie o componenta de calculator ( un hard disk) . Produsul l-am primit sigilat . Nu l-am montat imediat in calculator , ne avand cunostintele necesare , ci de abia peste o luna . In momentul in care am pornit calculatorul , din hard disk a iesit fum .
L-am dus la firma de la care l-am luat pentru acordarea garantiei , dar acestia au refuzat sa primeasca produsul in service , din cauza ca acesta prezinta urme de arsuri pe partea electronica a hardului . In certificatul de garantie este precizat explicit pierderea garantiei in cazul in care produsul prezinta arsuri si impuscaturi , acestea presupunandu-se ca au aparut in urma unor socuri electrice .
In momentul in care am primit produsul nu mi s-a facut proba , deci consider ca produsul era defect inca de la inceput . Trebuia sa mi se faca proba , aceasta fiind o componenta de calculator care nu poate functiona individual ?