Buna ziua, in legatura cu o reclamatie la OPC...
Detin o firma de calculatoare, si in legatura cu un component de calculator am fost ca si firma reclamata la OPC, sa va explic:
este vorba de un HDD, la mine garantiile sunt date de firma de distributie de la care cumpar produsele eu sunt revanzator, ce nu pot rezolva direct la magazin trimit in garantie la furnizor, HDD are 36 luni garantie.
Cazul este urmatoarea:
-a venit clientul cu HDD fiind defect
-am trimis la furnizor, care mi-a constatat ca este ok, sunt prezentate in aviz toate testele facute pe HDD, si cum acelasi produs a fost trimis a 3-a oara mi sa cerut constatare si curierat in valoare de 60 lei
- eu la randul meu am prezentat detaliile la consumator-client, si nu a fost de acord sa plateasca constatarea, am incercat pe cale amiabila sa rezolvam problema, cerand sa-mi aduca tot sistemul sa vedem dk nu intra in conflict cu componentele celelalte cumva HDD, dar totul este in regula functioneaza perfect
-in certificatul de garantie este prevazut faptul ca in cazul in care defectul reclamat este nejustificat are obligatia de a plati contravaloarea constatarii efectuate pe produs
-si asa sa enervat clientul si sa dus la OPC
-azi ma vizitat OPC.... care sa anuntat pe saptamana trecuta ca vine...si cu buna dimineata si cu un zambet am intrebat..cumva ati ajuns si pe la noi?
-doamna de la OPC ma luat la rost ca ce atitudine e asta... si m-a amenintat verbal ca acuma sigur nu scapati de amenda...au voie sa faca asta?
-in fine nu mi-a prezentat declaratia/reclamatia depusa de consumator, sa semnat in registru si mi-a lasat invitatia
- mi-a spus atat ca Hdd nu functioneaza, eu i-am prezentat paragraful din certificatul de garantie, care spune clar ca consumatorul are obligatia de a plati constatarea...ea mi-a raspuns ca e ABUZ... fata de cosnumator
1. pot folosi faptul ca ma amenintat ca imi da amenda oricum in folosul meu?
2. este sau nu abuz faptul ca trebuie sa-mi plateasca constatarea fiind perfect HDD?
3. ce alte solutii ar fii?
Da e drept ca 60 de lei nu e suma mare, dar dk am 10 oameni asa? 600 lei la o firma e cam mult, se aduna, si tot asa la un Hdd am anulat garantia pe motiv ca era lovita, soc mechanic, si m-a pus opc sa platesc la client contravaloarea hdd-lui...sunt lucruri ce nu mai permit si noi ca firma avem drepturi... deci pt ce sa mai dam conditii de garantie dk nu se ia in considerare? suntem buni noi de plata:(
Daca aveati dovada amernintarii (inregistrare, ceva) era un lucru bun.
Cu HDD-ul e destul de clar. Defectul reclamat nu este defect...deci clientul e obligat sa plateasca orice cheltuieli legate de constatare (inclusiv transport, daca este cazul).
Din fericire sa si rezolvat, am depus contra declaratie si cumva a inteles si doamna de la opc ce inseamna un hdd defectele + softurile, ca practic habar nu au despre multe lucruri... ramane sa plateasca clientul.
Inselaciune?
Canon01
Am cumparat acum cateva zile un calculator de la firma A>>>X in valoare de 1500 lei
Calculatorul expus la vanyare avea o oferta in care erau preyentate ... (vezi toată discuția)