avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 938 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... am de platit daune morale
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

am de platit daune morale

In urma unui conflict cu un politist, acesta m-a dat in judecata si am primit un an si 6 luni cu suspendare si trebuie sa-i platesc daune morale in valoare de 4000 lei.
Am 23 de ani si nu lucrez nicaieri, sunt student si intretinut de parinti.
Cum mi se poate impune sa platesc acesti bani daca nu am niciun venit propriu?
De asemenea, mai am de platit si vreo 20 de mil amenzi luate pe tulburarea linistii publice. Acestea se prescriu cumva?
Va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: Florin. 1 , utilizator 17:07, 13 Septembrie 2019
Cu legea din Romania sigur te va pune la plata, eu sunt minor am 17 ani si am fost dat in judecata si mi s-a cerut suma de 1500 de euro fara taxele care mi se vor impune si faram daune morale!!! Asa ca tot ce este posibil!! PS : eu am fost dat in judecata de o firma de publicitate pentru ca nu am reusit sa tin un eveniment
daca tot sunteti intretinut de parinti, aratati un pic de recunostinta, tinandu-va departe de astfel de probleme
cat nu aveti bunuri sau venituri de executat,dvs nu aveti cum plati, iar creditorii nu au cum sa recupereze
eugen stanisteanu a scris:

In urma unui conflict cu un politist, acesta m-a dat in judecata si am primit un an si 6 luni cu suspendare si trebuie sa-i platesc daune morale in valoare de 4000 lei.
Am 23 de ani si nu lucrez nicaieri, sunt student si intretinut de parinti.
Cum mi se poate impune sa platesc acesti bani daca nu am niciun venit propriu?
De asemenea, mai am de platit si vreo 20 de mil amenzi luate pe tulburarea linistii publice. Acestea se prescriu cumva?
Va multumesc anticipat!


Stai linistit....daca ai luat 1 an si jumatate cu suspendarea executarii pedepsei inseamna ca i-ai spart capul politistului!:D