avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 703 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Intreprindere individuala/ infiintare - turism
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Intreprindere individuala/ infiintare - turism

Buna ziua. Sunt elev in clasa a XII/a. Am implinit varsta de 19 ani. Doresc sa infiintez o intreprindere individuala care sa aiba ca activitate principala- TURISM/ Clasa CAEN 5520. Locuiesc in mediul rural. Pot sa realizez acest lucru? De ce documente, dar mai ales de ce diplome sau atestate profesionale am nevoie?
Va multumesc mult de tot pentru raspuns.
Cel mai recent răspuns: ciubi , utilizator 15:15, 20 Aprilie 2010
Trebuie sa ai o diploma de agent de turism, sau ceva cursuri in domeniul turismului, altfel nu.
Va multumesc. Este valabil ceea ce mi-ati comunicat si daca intreprinderea individuala se doreste a fi o pensiune agroturistica?
Poti sa deschizi si fabrica de baloane, numai sa dovedesti ca ai pregatire in domeniul pe care urmeaza sa-l practici. Asa este la PFA si II.
Multumesc. Va doresc numai bine.
Cu respect, Dionisie Savin
Referitor la domeniul de activitate TURISM va trebui sa obtii licenta de la Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului. Pentru a obtine aceasta licenta trebuie sa ai brevet de turism (in cazul unui SRL poti avea un salariat pe post de conducere cu brevet de turism). Am vazut ca prin Ordonanţa de urgenţă nr. 25/2010 - pentru modificarea Ordonanţei Guvernului nr. 58/1998 privind organizarea şi desfăşurarea activităţii de turism în România s-a modificat articolul referitor la brevet, si anume ca licenta de turism poti sa o obtii avand studii finalizate (licenta/masterat/doctorat) in domeniul turismului.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură