avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 514 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... CHIRIAS IN LOCUINTA IN CURS DE RETROCEDARE
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

CHIRIAS IN LOCUINTA IN CURS DE RETROCEDARE

Va salut si v-as ruga sa ma ajutati cu niste sfaturi in legatura cu situatia disperanta, descrisa punctual mai jos (va rog sa tineti cont ca eu sunt inginer, nu avocat, iar descrierea de mai jos este facuta ca atare):

1.locuiesc impreuna cu familia mea intr-un apartament de 2 camere care a fost vandut de proprietar in anul 1989 catre stat, proprietarul parasind Romania. Dupa revolutie acesta a revenit in tara cerandu-si inapoi proprietatea si judecandu-se cu statul timp de cativa ani, pierzand primul proces si castingand in cel de al doilea. Principalul motiv invocat a fost lipsa scriptelor de comparatie de pe procesul verbal de predare primire al apartamentului dar banuiesc ca acest lucru numai are importanta din moment ce a reusit sa obtina o sentinta definitiva si irevocabila prin care a redobandit apartamentul detinut pana in 1989.
2. am citit legea 40/1999 si completarile prin celelalte OUG din 2001 si 2006 si apoi am consultat un avocat care m-a indemnat sa ii fac o notificare proprietarului prin care sa il informez ca doresc sa inchei un contract de inchiriere cu dansul, avand in vedere ca este proprietarul apartamentului.
3.am mers la un executor judecatoresc, am facut notificare catre proprietar dar acesta a refuzat sa primeasca notificarea motivand ca nu este de acord cu incheierea unui contract si avizand executorul ca dansul va merge pana la capat.