Salut! Am auzit ca angajatorul trebuie sa depuna fisele fiscale doar pentru persoanele care nu au functia de baza la soc. Puteti sa imi spuneti si mie cum ar trebui sa procedez pt ca termenul de depunere este pana pe 28 feb. si nu prea stiu cum sa procedez(e primul an in care ma ocup de asa ceva!) Va multumesc frumos.:)
fisele fiscale se depun pentru toti angajatii societatii-vechii,noii veniti ,cei plecati- in decursul unui exercitiu financiar=an
se depune un centralizator la finante listat, si discheta(ramane la ei)
la firma ramane un exemplar al fiselor listate,un exemplar se trimite cu posta (!confirmare de primire) pentru cei plecati sau pe baza de semnatura se inmaneaza angajatilor prezenti
O intrebare va rog. Care este procedura legala privind imputernicirea unui director executiv de a avea drept de semnatura in acte oficiale si in conturile bancare ale unei societati?
in acte oficiale.....cred ca pot semna administratorii .....
la banca se completeaza o cerere pentru drept de semnatura pentru persoana respectiva,semnata de administrator(se da un formular de la banca pentru specimen de semnatura)
Fisa fiscala
cinevasuspect
sunt lucrator la o firma din iasi si doresc sa fac un credit la banca pentru achizitonarea unui autoturism si am nevoie de fisa fiscala, am luat legatura cu ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.