aveam un contract de munca pe 4 ore cu o firma care acum m-a anuntat ca si suspenda activitatea. Ce v a trebui sa fac eu, sa le cer - fisa de lichidare si adeverinta de vechime (pentru ca am si carte de munca insa aceasta este in alta parte pe 8 ore ). Trebuie sa semnez undeva in contract - mentionez ca nu mi am doat eu demisia. In cat timp mi se vor da actele acestea? Care sunt pasii care trebuie urmati de mine ca angajat? Sunt putin speriata ca cea care m a angajat o sa place in alta tara la inceputul lui mai si nu as vrea sa raman fara acte.
Multumesc
Decizia de incetare, adeverinta privind activitatea, ambele vizate de ITM, nota de lichidare (nu este obligatorie) din care sa reiasa ca nu aveti debite catre firma.
Teoretic inregistrarea deciziei la ITM se face in termen de 5 zile de la incetare, practic s-ar putea sa dureze cateva zile in plus functie de "aglomeratia" actelor ce trebuiesc inregistrate de cei de la ITM.
se poate daca am cartea de munca in alta parte pe 8 ore? adica ar fi posibil ca in cazul in care imi dau toate actele sa- mi completeze in cartea de munca in baza adeverintei de vechime si a deciziei de incetare cei la care am cartea de munca pe 8 ore - ei au zis ca imi completeaza eu vrea sa stiu daca e legal.
care ar trebui sa fie motivul de incetare care v a fi trecut in cartea de munca - pentru ca eu nu mi am dat demisia ei vor sa si suspende activitatea?