Avem urmatoarea situatie IPOTETICA: am cumparat bilete (nenominale) pentru un concert cu cateva luni inainte de eveniment. Dupa un anumit timp mi-am dat seama ca nu mai pot ajunge. Biletele nu au fost achizitionate online.
Exista, in acest caz, vreun cadru legal care sa oblige distribuitorul de la care am cumparat biletele sa primeasca produsul inapoi si sa imi returneze banii?
P.S. Stiu ca exista variantele de a vinde eu altora biletele, ma intereseaza strict dpdv legal daca distribuitorul este obligat sa imi restituie contravaloarea lor (in conditiile inc are pot dovedi ca le-am cumparat de la el)
Am un caz concret:
- in data de 18 ian (2015) am achizitionat 2 bilete la concert Untold (Total 438,30 RON), online, de pe site-ul Eventim, inclusiv Serviciul Carefree (22,25 RON), optiune care permite returul biletelor
- ulterior, pe data de 3 Iunie le-am solicitat returul biletelor. Eventim mi-a raspuns ca a inceput procedura de retur bilete pe data de 5 Iunie si ca banii vor fi returnati in termen de 21 zile lucratoare
Evident banii nu mi-au fost returnati inca, raspuns nu mai primesc nici telefonic, nici email.
Ce pot sa fac in acest caz?