avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 583 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... concediu medical - concediere
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

concediu medical - concediere

Buna ziua... as avea o intrebare... Sunt in concediu medical iar firma este in insolventa (sc leonardo srl) au dreptul sa ma dea afara inainte ca eu sa ma intorc din concediu medical?.. relatez ca inca nu am primit nici un preaviz
Cel mai recent răspuns: ContSters102066 , utilizator 21:10, 27 Aprilie 2010
In cazul insolventei au acest drept inclusiv fara preaviz, concediul medical va fi preluat de asigurari.
Ar trebui normal sa mi se ofere o explicatie de ce sunt eu data afara?... si eventual nu alta persoana?... Sau ma pot da afara fara sa mi se dea nici o explicatie?
Mai raman angajati? Atunci nu este in procedura de insolventa.
da... mai raman angajati. este vorba despre firma leonardo... (se fac restrictionari de personal- voi fi singura persoana din magazinul nostru data afara)
Inseamna ca este vorba de reorganizare din motive tehnice, economice organizatorice. In acest caz va poate concedia cu art. 65 (1) dupa ce terminati medicalul si perioada de preaviz de 20 de zile lucratoare. Explicatiile le veti primi in continutul preavizului si deciziei. Decizia o puteti contesta in 30 de zile de la comunicare. Probabil o sa va anunte sau va asteapta sa reveniti din medical. Dar daca stiti ca veti fi concediata sa inteleg ca ati fost anuntata?

Citeste aici:
[ link extern ]
Despre aceasta este vorba?
Ultima modificare: Marți, 27 Aprilie 2010
ContSters42179, utilizator

Alte discuții în legătură

Cm in preaviz in procedura de insolventa D3iana D3iana Buna ziua, sunt angajata in cadrul unei societati de stat care de curand a intrat in procedura de insolventa. In ziua inceperii preavizului am intrat in CM ... (vezi toată discuția)