Afisarea telefonului pentru oficiul de protectie a consumatorului si a condicii privind reclamatiile consumatorilor incumba numai comerciantilor care vand en detail si au program cu publicul, nu?
In cazul unui depozit, de exemplu, nu vad necesar un telefon al OPC-ului afisat la receptie si expediere marfa. Corect?
Darie Tudor
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Da, e corect cu conditia ca in acel depozit sa intrati numai dumneavoastra.
Daca in depozit intru si eu sa preiau si sa incarc marfa pe care am cumparat-o aveti aceasta obligatie.
Pentru a scapa de amenzile OPC-ului vedeti Ord. 72/11.03.2010 pentru unele masuri de informare a consumatorilor, emis de ANPC.
Revin pentru cei interesati.
Se afiseaza in mod obligatoriu:
- numarul de telefon denumit TELEFONUL CONSUMATORULUI: 0800 080 999 - linie telefonica cu apelare gratuita din reteaua ROMTELECOM
- adresa si numerele de telefon/fax cu tarif normal si adresele de e-mail ale comisariatelor judetene pentru protectia consumatorilor, respectiv ale Comisariatului pentru Protectia Consumatorilor al Municipiului Bucuresti, in a carui raza teritoriala se afla operatorul economic,
- adresa site-ului Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor: www.anpc.gov.ro