as dori ajutorul intr-o situatie legata de ANPC.
in data de 22 februarie am avut nevoie sa fac o plangere/ solicitare la ANPC.
am sunat de cel putin 10 ori la numerele de telefoane afisate in intervalul orar 11- 17 ( conform programului lor)
0800 080 999,
021 310 63 75,
021 9660 ,
0372 131 942,
am sunat inclusiv la Ilfov, la 021 315 03 55 , fiindca eram curioasa sa vad daca raspunde cineva.
am lasat un mesaj pe care l-am inregistrat.
am trimis mai multe mesaje pe mail , la adresa pe care am gasit-o pe site-ul lor, am cerut sa intru in audienta la directorul acestei institutii, si mi s-a raspuns ca trebuie sa fac mai intai o reclamatie si daca nu sunt multumita de rezolvare, solicit audienta.
dar unde si cum fac aceasta reclamatie, daca mie nu mi s-a raspuns la telefon?? ????
suntem in tara absurdului???
asta este bataie de joc!
mi s-a spus sa fac plangerea la o adresa de mail.
plangerea la adresa ANPC o primesc tot ei? nu exista nici o institutie careia pot sa ma adresez , care sa fie, ca autoritate mai presus de ANPC?
le-am trimis mail la adresa respectiva si le-am solicitat sa inregistreze plangerea si sa-mi comunice numarul de inregistrare.
n-am primit nici un raspuns.
nu pot lasa lucrurile asa , fiindca nu e normal ca ANPC , care ar trebui sa ne protejeze drepturile de consumatori, sa ne trateze cu bataie de joc.
astept un raspuns si o sugestie in legatura cu demersul potrivit care se impune in aceasta situatie.
Va trebui sa formulati o sesizare scrisa la Comisariatul pentru Protectia Consumatorilor din Bucuresti, din raza teritoriala in care isi desfasoara activitatea operatorul economic cu privire la care formulati sesizarea.
Daca nu este vorba de Bucuresti atunci va veti adresa unuia dintre comisariatele judetene.
pai eu vreau sa fac plangere la adresa ANPC, serviciile oferite de ei sunt de toata jena.
nu s-a inteles asta din mesajul meu ??
am vrut sa fac o sesizare la ANPC , in legatura cu RATB .
acum nu mai conteaza RATB-ul de vreme ce ANPC nu a raspuns la niciun nr de telefon din toate cele afisate pe toti peretii si in toate institutiile publice. am sunat cu pauze ( fiindca mai muncesc si eu ) intre orele 11 - 17.
nu mi-a raspuns nimeni si in plus de asta, pe banii mei imi intra robotul, sa-mi spuna care sunt orele de program in care pot sa fac reclamatie, care e adresa, ca pot sa trimit fax, care e adresa etc....
intelegeti despre ce e vorba aici? pentru ce sunt platiti cei de la ANPC ? ce fac oamenii angajati acolo? nu raspund la telefoane? nici macar nu suna ocupat. aveam de facut o reclamatie si nu am avut cum s-o fac. in ziua aceea. nemultumirea mea este legata de faptul ca ANPC nu a raspuns la niciun nr de tel. in decurs de 6 ore.
plangerea pe care doresc s-o fac , este impotriva ANPC . plangerile la adresa lor, tot ei le primesc?