avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 280 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... maternitate
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

maternitate

as dori sa stiu daca dupa terminarea celor 2 ani de crestere a copilului firma unde am lucrat este obligata prin lege sa ma primeasca inapoi si ce lege este multumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 10:31, 16 Mai 2010
OUG 96/2003, art 21
Cocul muncii, art.60
CCMN, art.76
In perioada cat va aflati in CCC poate fi angajat pe postul dv. alta persoana numai cu CIM pe perioada determinata pana la revenirea dv. la post.
Daca unitatea este in reorganizare si postul dv. se desfiinteaza iar angajatorul nu are alt post sa va ofere, poate proceda la concediere.
multumesc pt raspuns si vreau sa va dau mai multe date ca tot sunt nelamurita
sunt asistenta medicala la o intreprindere si la cabinet eram doar 3 asistenta pe 3 schimburi pana anul acesta la 1 martie nu au angajat pe nimeni in locul meu acum au angajat pe 3 luni pe cineva si sa stiti ca firma nu este in reorganizare si posturi de asistente sunt doar 3 in firma
am uitat sa va spun ca la in octombrie anul acesta trebuie sa incep serviciul si cineva mi-a spus ca asistenta nou angajata s-a laudat ca la 1 iunie cand se termina cele 3 luni ale ei o sa-i faca contract pe perioada nedeterminata
oare ce ziceti? multumesc
tatianab70 a scris:

as dori sa stiu daca dupa terminarea celor 2 ani de crestere a copilului firma unde am lucrat este obligata prin lege sa ma primeasca inapoi si ce lege este multumesc