buna seara .am si eu o problema si poate ma indruma sau nici nu stiu cum sa spun am cautat pe site nu am gasit ceva care sa ma indrume .sunt student in anul 2 specialitatea drept practica de specialitate o fac la tribunal din raza caruia domiciliez si nu stiu cum sa intocmesc un referat care sa contina 2 pagini .avand in vedere ca pe acest forum sunt numai cadre de specialitate poate ma ajuta cineva macar asa vad cu mici idei .va multumesc pentru intelegere si sprijin o seara buna
Je, cadru de specialitate, va sugerez urmatoarele: sa va stabiliti tema, adica sa identificati exact ce faceti dumneavoastra acolo, pentru ca nu ne-ati spus asta. Stati in sala si asculati? Stati la grefa? Stati la arhiva? In functie de asta va definiti tema si apoi dezvoltati pe subiect. Daca imi dati mai multe detalii va pot da mai multe idei.
@dezdemona_dezy a scris (in mesaj consecutiv care a fost sters):
multumesc pentru raspuns la practica scriem citatii le aranjam dupa nr de dosar intram in sala de judecata asistam suntem cu d-na grefiera sefa care ne indruma si ne explica de una de alta ce sa zic pe forum multumesc mult pentru ajutor si raspuns am terminat de efectuat orele de practica si nu stiu ce sa scriu in referatul care trebuie sa il depun la facultate
@R. a raspuns:
Bon, scrieti citatii zici? De-aia am io lipsa de procedura pe dosare? Glumesc....
Eu as zice asa: sa descrii exact ce ai facut, incepand povestea cu instanta unde ai fost apoi cu grefa respectiva si in fine atributiile tale (voastre). Sa continui cu tot ce ai aflat despre organizarea interna a instantei, adica ce birouri si ajungi asa incet, incet la birourile prin care ai trecut tu personal. Apoi ne-ai zis ca grefiera sefa va mai explica de una, de alta. Aminteste-ti de care una si de care alta va povestea si poate legi de inca vreo 3 paragrafe. Motiveaza-ti in drept ce ai facut (citatiile e.g.). Curaj!
:offtopic:
@dezdemona_dezy,