Buna seara. Va rog mult sa ma ajutati intr-o problema. In urma cu circa un an si jumatate, firma la care lucrez s-a confruntat cu o situatie financiara destul de precara. Urmarea: nu s-au mai platit contributiile de asigurari sociale, de sanatate si de somaj. La inceputul acestui an s-a schimbat conducerea firmei, iar situatia financiara s-a redresat considerabil. M-am interesat la contabilitate si am aflat, insa, ca din datoriile acumulate - si ma refer aici la contributii - au fost platite doar cotele aferente angajatilor, iar ceea ce revenea angajatorului nu a fost platit. Aceasta, desi au inceput sa faca tot felul de cheltuieli care nu erau in niciun caz urgente. In plus, conducerea actuala a inceput sa ne faca "zile amare" angajatilor vechi, dorind sa lucreze cu echipa proprie, cu cu oamenii "mosteniti" din vremea vechi conduceri, dorind sa ne determine sa plecam. Eu doresc sa plec, mi-am gasit in alta parte, insa nu stiu ce trebuie sa fac cu aceasta problema, a contributiilor care nu au fost platite de angajator. Va rog mult sa ma sfatuiti cum trebuie procedat. Multumesc mult.
Nu este vorba ca ma priveste pe mine, ci ca ma afecteaza pe mine. Eu as fi vrut sa stiu unde ma pot adresa (la ce institutie) ca sa-l oblige sa plateasca acele contributii. Daca angajatorul nu plateste, eu sunt cel afectat. Si, din cate stiu eu, aceasta plata nu este facultativa pentru angajator, ci este o obligatie. Eu doresc ca sa fie obligat sa plateasca ceea ce, potrivit legii, trebuie sa plateasca. Multumesc.
Interventie moderator:
:rtfm: alex68:
1. Daca deschideti doua topicuri cu aceeasi problema nu rezolvati problema nici mai repede nici mai bine. Ne derutati si pe noi si nici dvs. nu veti intelege nimic.
2. Voi bloca acest topic si, daca mai vreti sa continuati, mergeti pe celalalt topic deschis de dvs.