Va rog sa ma indrumati intr-o problema. Eu mi-am incheiat activitatea la ultimul loc de munca in luna martie2010 . La ITM mi se spune ca , cartea de munca mi-a fost retrasa in luna iulie 2009, iar contabila spune ca nu stie de cartea de munca , ca nu-si aduce aminte ce s-a intamplat dar nu este nici la ea nici in actele firmei, iar la mine nu este. Ce pot face in acest caz si unde sa ma adresez. Am o copie a cartii de munca dar nu este legalizata.
Decretul nr 92/1976 privind carnetul de munca art 9 In caz de furt,pierdere sau distrugere a carnetului de munca ,se va elibera celui in cauza un carnet de munca duplicat,de catre ultima unitate la care acesta a luctat sau lucreaza.
In caz de refuz din partea angajatorului a respecta dispozitia in domeniu,sesizati oficial ITM
Eliberarea duplicatului in caz de pierdere a carnetului de munca, se face numai dupa publicarea pierderii acestuia in Monitorul Oficial al Romaniei.
Trebuie sa obtineti adeverinte de vechime de la toate locurile de munca avute.
Copia cărții de muncă nu vă folosește la mare lucru, cel mult pentru a vă adresa cu o cerere pt. eliberarea adeverințelor de la locurile de muncă înscrise în CM.
1. Pentru a usura munca celor pe unde ati lucrat, si a primi adeverintele de vechime mai repede, atasati la cereri cate o copie dupa copia carnetului de munca, cu perioada lucrata la fiecare din angajatorii dvs.
2. De la ITM sa va spuna cine a semnat pentru primirea carnetului de munca in 2009.
Carte de munca
mioarapetre
in perioada oct 2008-dec 2009 am lucrat ca si agent comercial la o firma de distributie in Bucuresti. La incetarea activitatii am solicitat cartea de munca si ... (vezi toată discuția)