Daca intr-un litigiu, una din parti A confirma ca a trimis prin scrisoare recomandata, cu confirmare de primire, documente juridice, la B, stiind faptul ca aceste scrisori nu au un inventar al continutului, si B, care le primeste nu stie ce primeste de fapt,
A motivand motivand trimiterea documentelor in fata instantei prin acea confirmare de primire, desi in fapt nu le-a trimis , acest lucru fiind in dezavantajul lui B, prin neluarea la cunostinta in mod real de ele, ce poate face B? De ce legea nu specifica modul de trimitere a documentelor in asa fel incat sa se poata vedea ce primesti?
E vorba de un litigiu de munca.B primeste o decizie incetare cim de la A, nestampilata, nesemnata, a doua zi A da alta, cu alta data de incetare cim ,semnata stampilata, fara preaviz, azi o da, peste 2 zile se incheie CIM, B se adreseaza ITM, A nu vrea sa trimita nici un document, dar ii trimite lui B, spun ei o invitatie la sediul A. Din surse neoficiale B afla ca A vrea sa schimbe iar decizia de incetare CIM, dar incearca o manevra ca aceasta , ca apoi sa spuna ca B nu s-a prezentat la servici , nemotivate etc. Nu inteleg cum poate A sa schimbe decizia . Privit in oglinda si un angajat poate da de cate ori vrea o demisie si sa revina asupra ei.Justificare se poate gasi. Ar fi un haos.