avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 404 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Facturare pfa catre un site elance.com
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Facturare pfa catre un site elance.com

Buna ziua, Am si eu un PFA, sunt neplatitor de TVA si, mai nou lucrez ca webdesigner pentru anumiti clienti prin intermediul unuii site elance.com. Intrebarea mea este daca tb sa emit factura ca sa-mi inregistrez veniturile din acest site. Mentionez ca banii vin intr-un cont de banca. Site-ul nu imi ofera decat un fel de chitanta dar acolo nu e specificat mai nimic pentru firma la care prestez servicii. Deci teoretic tb sa inregistrez venitul cumva ca sa pot platii impozitul pe venit de 16%.

Are cineva vreo idee ?
Cel mai recent răspuns: Magda Staicu , Consultant fiscal 21:18, 1 Iunie 2010
Am uitat sa va zic ca pana akm nu am platit nimic la sanatate.. dar nici incasari nu ama vut. Tb sa platesc la sanatate chiar daca nu am profit ?
~ Conținut șters la cerere ~
Am inteles, si in legatura cu acel website de licitatii. Stiti cumva care este procedura cu facturarea. Adica eliberez factura dar pe ea nu o sa apara stampila firmei din canada, si din ce am vb cu cei de acolo, ei nu au nevoie de factura mea. Acestia se folosesc de acea chitanta de pe site pe care o inregistreaza in contabilitate.
~ Conținut șters la cerere ~
este obligatorie emiterea facturii conform prevederii de la pct 38 omef 1040

În relaţiile cu persoanele juridice contribuabilii sunt obligaţi, pentru sumele încasate atât pe bază de chitanţă, bon fiscal etc., cât şi prin bancă, să întocmească factură.

În relaţiile cu persoanele fizice contribuabilii sunt obligaţi, pentru sumele încasate prin bancă, să întocmească factură.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură