avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 818 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Reducere salariu,
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Reducere salariu,

Sunt economist la o firma privata .
Acum trei luni de zile , in urma unui accident , m-am ales cu o fractura de tibie , drept pentru care sunt in concediu medical , pana la refacere . Angajatorul vrea sa-mi reduca salariul de incadrare , motivul invocat fiind criza , cel real cred eu este ca primesc prea multi bani ( zice el ) pe medical fara sa fiu la serviciu .
Intrebarea mea este are dreptul sa-mi reduca salariul , pe perioada cat sunt in incapacitate temporara de munca ?
Ultima modificare: Vineri, 4 Iunie 2010
IULIA,S, utilizator
Cel mai recent răspuns: Lorena Chirila , Avocat 13:50, 4 Iunie 2010
Nu poate să vă reducă salariul nici acum, nici după ce vă veţi întoarce la muncă.
Salariul este prevăzut în contractul individual de muncă şi orice modificare a acestuia se face prin act adiţional semnat de ambele părţi contractante (angajator şi salariat). Dacă nu sunteţi de acord cu semnarea actului adiţional, trebuie să menţină salariul actual.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Dacă din unui Vaduvadan Vaduvadan Dacă in urma unui accident de munca ma pensionez pe caz de boala atunci devin inapt pentru postul pe care îl ocupam înainte de accident ? Sau trebuie sa ma ... (vezi toată discuția)
Reguli de rambursarea a cheltuielilor medicale efectuatte in romania suportate de statul slovac roxana2015 roxana2015 Buna ziua! In luna august a anului trecut am suferit un accident de munca in Portugalia. Eram angajata cu contract de munca la o firma Slovaca. M-am intors in ... (vezi toată discuția)