avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1136 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Protectia consumatorului
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Protectia consumatorului

In care din rubricile forumului se pot posta intrebari referitoare la subiect?
Cel mai recent răspuns: Liliana Gradinaru , Avocat 10:51, 11 Martie 2009
trebuie sa cauti numai ....dar cam in fiecare magazin acum sunt puse la vedere numere de telefon telverde pt OPC....si eu am avut dragutza experienta de a ”comanda” un ”raid” ...o experienta tare faina...la o brutarie/patiserie....de atunci ma servesc expedient si mult mai curat...imi stiu de frica ...deci OPC functioneaza B-)
Poate cineva sa-mi spuna si mie daca OPC poate interveni in legatura cu contractele abuzive in care sint percepute comisioane nejustificate si pe care asa cum bine stim cu totii, le poti semna fara sa le citesti imprealabil?
Multumesc mult!
Da poate interveni, daca va adresati acestei institutii in temeiul Legii 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianţilor în relaţia cu consumatorii şi armonizarea reglementărilor cu legislaţia europeană privind protecţia consumatorilor care a fost publicai in Monitorul Oficial, Partea I nr. 899 din 28/12/2007
As vrea sa stiu daca o firma care ne-a montat un ascensor si cu care am incheiat un contract de service pentru a putea beneficia de garantie, are voie sa ne saboteze prin faptul ca acesta de defecteaza exact la aceiasi perioada de timp cu acelasi defect. Suntem deja la al 4-lea defect de acest gen si nu mai stim ce sa facem. Majoritatea firmelor din Romania in momentul de fata sunt niste firme de cacao care vor sa traiasca bine pe spinarea prostilor. Va rog sa-mi dati o idee ce pot face intr-o astfel de situatie. Va multumesc anticipat!
Ultima modificare: Duminică, 8 Martie 2009
iuly67, utilizator
Puteti chema o alta firma sa va expertizeze defectunea, in sensul de a va arata in ce masura ea se poate datora unor interventii improprii, neprofesioniste.
In baza asta puteti cere despagubiri etc., in functie de ce reiese din expertiza si de cum negociati cu ei.
Daca nu va intelegeti insa, veti ajunge in instanta, alta expertiza pentru instanta etc.
Sau schimbati firma, e mai simplu.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Garantie televizor Bogdan88 Bogdan88 Buna seara. In februarie 2008 am achizitionat un televizor marca Grunding din magazinul Flanco ( Tg-Jiu ). De la bun inceput de cand mi s-a facut proba la ... (vezi toată discuția)
In ce conditii se inlocuiesc produsele? ContSters126200 ContSters126200 Mama mea a cumparat recent - cam o luna - un radiator caruia din 3 elementi i s-au ars 2. Am intrebat la departamentul de relatii cu clientii ai firmei ce se ... (vezi toată discuția)
Produs defect cumparat din magazin fizic MarianaGP MarianaGP Buna ziua, Am citit si alte articole de pe site referitor la acest subiect, insa as dori un sfat legat de cum pot proceda mai departe in cazul meu. In ... (vezi toată discuția)