avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1106 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... concediu prenatal luat de la o firma in insolventa
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

concediu prenatal luat de la o firma in insolventa

Buna ziua.
Am nevoie de o lamurire cu privire la concediul prenatal.Sunt insarcinata in 6 luni,firma la care lucrez de 1 an si 9 luni a intrat in insolventa acum o saptamana.Momentan eu sunt in concediu medical pana pe 5 iulie si apoi trebuie sa intru in cocediu prenatal.Intrebarea mea este daca hartiile pt conceiu prenatal le duc tot la firma unde am lucrat si cine imi deconteaza concediul .casa de asigurari sau firma in insolventa?Si pot beneficia de indemnizatia pt cresterea copilului?Dar de somaj pot beneficia dupa cei 2 ani de crestere a copilului?
Ce lege este?
Va rog un raspuns urgent.
MULTUMESC MULT.
Cel mai recent răspuns: Antoanela Geaman , Avocat 17:23, 10 Iunie 2010
Administratorul judiciar se va ocupa de situatia dv.Actele le depuneti la firma.Dupa concediul postnatal,actele le depuneti la Directia de Asistenta Sociala de domiciliu.Somajul il solicitati dupa cei 2 ani.
Concediul prenatal intra in calcucul cic.daca insa veti fi descoperita mai mult de o fractiune de jumatate de luna , in ultimele 12 luni inainte de nastere nu veti beneficia. Casa de santate preia plata concediilor

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Insarcinata in timpul concediului de crestere copil elennalip elennalip Buna ziua. Sunt in concediu de crestere copil pana la 2 ani. Copilul implineste 2 ani in 25 mai 2015 iar eu sunt insarcinata cu al doilea copil care trebuie ... (vezi toată discuția)