avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 582 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... acces pe terasa blocului - antena
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

acces pe terasa blocului - antena

Va salut !

Am o problema cu Asociatia de Proprietari...Sunt radioamator de vreo 7 ani , am licenta de emisie-receptie eliberata de Inspectoratul in Comunicatii si Tehnologia Informatiei (sau cum s-o mai numi saptamana asta). Am gasit pe la radioclub niste fragmente de lege care au trimite catre Reteaua Nationala de Urgenta (adica pot apela la politie in cazul in care Asociatia nu vrea sa ma lase sa instalez antena ).

As vrea si eu sa stiu practic a cui este terasa blocului si ce drept am ca simplu proprietar sa ma urc acolo la nevoie.

Multumesc !

Radu DAN YO9HNF
Terasa blocului e bun comun al tuturor proprietarilor, aveti un drept de folosinta.
Dar daca o folositi exclusiv in interes personal( macar o parte din ea) ar trebui sa aveti aprobarea Adunarii generale.
Mihai S.R. a scris:

Terasa blocului e bun comun al tuturor proprietarilor, aveti un drept de folosinta.
Dar daca o folositi exclusiv in interes personal( macar o parte din ea) ar trebui sa aveti aprobarea Adunarii generale.

Va multumesc pentru raspuns !

Practic antena o folosesc in scop personal, teoretic tot cu scop personal, dar in caz de calamitate naturala (Reteaua nationala de Urgenta) fiecare radioamator ar putea avea un aport ridicat in ajutorarea si descoperirea ranitilor (vezi exemplul cutremnurului din Italia de acum 1 an).
Lasand la o parte aportul Dv. la ajutorul dat in caz de o eventuala calamitate, terasa blocului este proprietate comuna si intretinerea ei, precum si mentinerea ei in stare buna este atributia asociatiei de proprietari.
Accesul pe terasa vi-l poate da doar comitetul executiv al asociatiei, acesta reprezentand asociatia intre adunarile generale.