Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am cumparat de la banca prin licitatie un apartament. Am fost la taxe si impozite de am deschis rol si am platit impzitul. Dupa care trebuie sa merg la cartea funciara pentru cadastru si intabulare unde imi cere urmatoarele acte - certificat fiscal pe care l-am obtinut si chitanta de la trezorerie prin care se face dovada platii impozitului pentru vanzator(taxa transfer proprietate)? ANAF sector 3 mi-a incasat bani in numele vanzatorului (fostul proprietar).
Ex. bancar imi comunica ca pentru transferul de proprietate prin act de adjudecare(licitatie) nu se solicita aceasta chitanta (conform art.77indice 1 cod fiscal ) si nu are dreptul sa-mi respinga cererea de intabulare? Astept un sfat (raspuns0 de la dvs.
Cu consideratie,
Rodica