buna ziua. Am si eu o intrebare. Ce trebuie facut in cazul in care doresc sa vand o firma. Am deja un cumparator pentru ea, dar nu stiu ce acte trebuie depuse si unde. daca se poate sa ma ajutati si pe mine. Va multumesc.
trebuie sa intocmiti un contract de cesiune de parti sociale cu noul sau noii asociati,, hotararea aga, act aditional si act constitutiv actualizat.
toate se inregistreaza la registrul comertului
noul asociat va trebui sa dea si o declaratie in fata notarului ca indeplineste conditiile pentru a fi asociat si administrator in firma.
la administratia Financiara trebuie depusa declaratie de vanzare firma? si la camera de munca ? trebuie facuta adresa catre ei ca firrma nu mai are acelasi administrator?
pe langa toate acestea mai sunt de completat formularele tipizate de la registru, taxele judiciare sunt in jur de 600-700 lei.
se vor preda toate actele, stampilele catre noul asociat.
depinde de pretul cesiunii, pentru ca diferenta dintre pretul de vanzare si valoarea nominala se impoziteaza, deci se va depune o declaratie la finante.
aceste acte se publica in monitorul oficial deci vor fi opozabile tertilor.
Cesiune cu probleme
Sergiu85
Am vandut o alimetara cu tot cu firma. Firma neplatitoare de TVA pe minus. Am depus actele pentru cesiune. Acuma cand au iesit actele si trebuie finalizata ... (vezi toată discuția)