Relevant in cazul nostru este daca s-au incheiat actele necesare cesiunii. In acest caz, actualii asociati/administratori ai societatii, personal sau prin mandatar, pot efectua formalitatile de cesiune la Registrul Comertului. Daca nu sunt intocmite actele, nu se poate realiza nicio etapa. Intrebarea pertinenta este daca s-au intocmit actele necesare. Le detaliez mai jos pentru a le verifica. De asemenea, debitele societatii trebuie sa fie achitate/o intelegere gasita cu creditorii pana la data depunerii actelor, intrucat acestia au drept de opozitie 30 de zile de la data depunerii primului dosar.
1.Hotarare AGA/Decizia asociatului unic de cesiune a partilor sociale, si Anexa a hotararii/deciziei continand WordCount (contor de cuvinte);
2. Contract de cesiune;
3. Actul Constitutiv actualizat;
4. Copii ale actelor de identitate ale noilor asociati;
5. Declaratie pe proprie raspundere data de cesionari, autentificata de notar/cu data certa de catre avocat, privind faptul ca indeplinesc conditiile legale pentru a fi asociati si administratori; daca noul/noii asociat/i va/vor fi numiti si administrator/i ai societatii, noul/noii administrator/i vor da si un specimen de semnatura legalizat de notar;
6. Dovada publicarii in Monitorul Oficial a hotararii adunarii asociatilor/deciziei asociatului unic
7. Daca potrivit actelor de cesiune s-au obtinut castiguri de catre cedentul persoana fizica din vanzarea partilor sociale/ actiunilor, castiguri determinate ca diferenta pozitiva între pretul de vanzare si valoarea nominala/pretul de cumparare, se vor depune si documentele de plata a impozitului pe venit;
8. Delegatie sau CI asociat/administrator, daca se prezinta personal.
Modul de impartire a documentelor pe site-ul Registrului Comertului
[ link extern ]