avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 801 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... abonament telefonie
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

abonament telefonie

Buna ziua daca ma ajuta cineva cu un sfat; am un abonament la o firma de telefonie mobila in februarie aveam o suma mica restanta am platit suma plus penalitati si doream sa renunti la abonament dar de la ghiseu mi sa spus ca trebuie sa platesc inca 100 ron pentru reconectare dar eu nu mai doresc abonamentul am platit serviciile si penalitati si sint la 0 ,dar acum am primit o notificare in care sa platesc 370 ron daca nu ma actioneaza in judecata desi eu nu mai folosesc acel abonament din ianuarie . Cum sa procedez ?
Cel mai recent răspuns: hopeless1 , utilizator 10:27, 28 Iunie 2010
Buna ziua !
Asteptati sa fiti chemat in instanta. Avand in vedere existenta unor clauze contractuale abuzive, consider, in situatia data, ca aveti castig de cauza.
Va sfatuiesc sa nu mai raspundeti somatiilor acestora, sa le trimiteti o notificare prin care le solicitati rezilierea contractului , explicandu- le situatia data( notificare trimisa prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire). Daca sunteti actionat in instanta, va sfatuiesc sa introduceti cerere reconventionala. De asemeni daca primiti citatie in acest sens, va sfatuiesc sa angajati un avocat, sansele dumneavoastra de a iesi " nesifonat" din aceasta cauza fiind maxime.
Cu stima !
clauze abuzive sau nu in contract daca le-ati semnat se considera ca ati fost de acord cu acestea - parerea mea si mai ales ca daca ajungeti in instanta ei se vor agata de orice chichita.
nu stiu despre ce telefonie mobila este vorba si poate nici nu conteaza prea tare insa...puteti sa va duceti sa discutati frumos cu personanlul de acolo deoarece daca ne punem pe "eu am dreptate si trebuie facut asa cum zic eu" din experienta proprie va spun ca "cu o lingura de miere atragi mai multe muste decat cu 10 butoaie de otet", asadeci discutati politicos cu cineva care va poate indruma spre o solutionare amiabila a problemei. mai inainte insa cititi bine contractul, vedeti pe cat timp a fost incheiat (1 an, 2 ani...), vedeti daca acest termen s-a scurs si luand toate acestea in calcul...plus ce ati relatat dvs. aici puteti incerca prima data sa faceti o notificare scris cum s-a aspus anterior chiar cand va duceti sa discutati (faceti in dublu exemplar ca sa va ramana si dvs unul stampilat de ei cu data si numarul de intrare) si ca o masura luata de dvs. daca in caz se va ajunge in instanta duceti-va la OPC dc. dvs sunteti titularul contractului, asta in caz ca chiar nu s-a putut rezolva nimic la ei si in acest fel veti arata ca dvs. totusi ati incercat.
eu cred totusi ca pentru aceasta suma mica nu stiu daca veti ajunge in instanta dar vi se vor adauga mai multe la aceasta suma asa ca eu sper sa rezolvati din fasa spre a nu mai ajunge si prin instante unde poate sau poate nu...veti avea castig de cauza.

multa bafta.
sa ne anuntati si pe noi daca ati putut rezolva ceva.
o zi buna va doresc!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Reziliere contract aledical aledical Am un abonament la ofirma de telefonie mobila contractul expira in septembrie iar eu nu am mai folosit acest abonament din ianuarie cind aveam restant 3 ... (vezi toată discuția)
Probleme reziliere contract telekom danmarianpopescu danmarianpopescu In data de 22.10.2014 am facut cerere intr-un magazin Germanos de rezilere contract, cerere inregistrata si stampilata de ambele parti . Mentionez ca perioada ... (vezi toată discuția)
Taxa orange nespecificata in contract Paul87 Paul87 Buna ziua, Sunt client Orange Romania de 2 ani si am aflat cu stupoare ca in urma suspendarii abonamentului pentru cateva zile pe motiv de ... (vezi toată discuția)