avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 444 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... drepturile studentilor incalcate
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

drepturile studentilor incalcate

Vreau sa zic ca sunt studenta in anul 4 la facultatea de drept din Timisoara si avem licenta in 16,iar data limita pt depunerea dosarelor la inm este 16,intrebarea mea unde este corectitudinea in tara asta?
Cred ca csm-ul ar trebui sa ceara la inceputul fiecarui an universitar programarea examenelor de licenta si atunci vorbim de corectitudine,parerea mea este ca toti platim taxe si mi se pare injust ca din cauza incompetentei unora sau a altora sa stam 1 an acasa pt ca nu exista comunicare.Ma intreb daca unii ar fi avut copiii in aceasi situatie ar fi stat cu mainile in san dar tinand cont ca nu suntem copii lor ce le pasa.
Vreau sa subliniez ca si facultatea de drept din Timisoara face parte din tara asta si la fel ca studentii din Bucuresti,Cluj avem si noi aceleasi drepturi.
Cel mai recent răspuns: Daniel M. , utilizator 12:18, 3 Iulie 2010
Draga asta sa le spui celor din conducerea facultatii! Trebuie sa te "razboiesti" cu cei de acolo nu cu intreaga tara.......
Cu ce este vinovat CSM-ul ????????:stunned:
ªi eu sunt din Timişoara şi vreau să vă spun că ceea ce se întâmplă la această facultate este foarte dezamăgitor pentru un oraş cu pretenţii europene. Decanul Facultăţii de Drept, Motica R. a fost şi este un borfaş (da, în adevăratul sens al cuvântului) care şi-a angajat rude, nepoate, copii, neamuri pe post de asistenţi şi profesori la aceeaşi facultate.
ªi faptul că examenul de licenţă a fost programat pe data de 16 iulie, când expiră termenul de depunere a dosarelor pentru INM spune totul despre interesul şi grija decanului pentru viitorul studenţilor.