avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 528 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Verificare prezenta la domiciliu a pacientilor aflati ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Verificare prezenta la domiciliu a pacientilor aflati in C.M.- TBC ?

Sunt in Concediu medical, cu tratament , fiind diagnosticata cu Pleurezie inchistata TBC .Va rog sa-mi spuneti daca in acest caz de boala imi poate fi verificata prezenta la domiciliu. Mentionez ca nu mi s-a dat sa semnez nici o declaratie la acest diagnostic, fiind nevoita sa fac tratament 6 (sase) luni de zile.:stunned:
Cel mai recent răspuns: Adrian Copil , Consilier juridic 11:08, 30 Iunie 2010
La un asemenea diagnostic specificat pe concediul medical ce sa se mai verifice?

Se cunoaste de catre toata lumea ca sederea acasa in timpul acestui tratament este obligatorie, dar asta nu inseamna ca pacientul nu poate iesi sa-si ia paine sau sa mearga la dispensar sa-si ia medicamentele. Stati linistita si faceti-va sanatoasa!
Luati-va tratamentul pana la ultima pastila si aveti mare grija sa nu ratati ncio doza.

Multa sanatate!
E o aberatie a unor oameni batuti in cap. Concediu medical este dat intrucat pacientul pe acea perioada este inapt sa desfasoare activitatea sa, nu este condamnat la domiciliu.
Exemplu: sofer, piciorul fracturat, nu poate conduce camionul dar poate respira aer curat in parc toata ziua.
Manipulant, operat de apendicita, nu poate descarca marfa din camion dar poate juca table in parc cu soferul de mai sus.
Daca esti in concediu medical nu inseamna ca trebuie sa fii imobilizat la pat.
Iar daca e musai sa fii imobilizat la pat ma intreb ce se intampla cand bate politia la usa sa verifice daca bolnavul e la domiciliu, probabil ca e obligat sa se insanatoseasca pentru 15 minute si sa se ridice sa le deschida politistilor.
Aberatii fara sens!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură