Societate comerciala " X" care pana acum a distribuit hartie tipografica face niste registre pentru un client la o tipografie .
Pentru aceste registre societatea "X" aduce hartia (furnizorul factureaza hartia pe societatea X )iar tipografia asigura consumabilele.
La sfarsitul lucrari tipografia factureaza catre societatea "X" manopera pentru lucrarea efectuata.
1.Sunt corecte urmatoarele contari in situatia data ?
societatea "X" se aprovizioneaza cu hartie
% = 401
371
4426
factura de manopera de la tipografie
% = 401
628
4426
vanzarea catre client a registrelor
4111 = %
707
4427
2.In stoc am 29000 de coli informat 43 *61 / 70gr
Cum fac dovada ca din aceasta hartie s-au facut registre ???? #-o#-o#-o:stunned:
Ati facut avize cand ati dus hartia la tipografie. Pe baza acestora mutati marfurile intr-o gestiune distincta (marfuri la terti), apoi pe baza avizului de intoarcere le receptionati sub noua forma (registre), pe care apoi le vindeti si descarcati gestiunea ca si pana acum.
Dovada executiei se face cu factura si contractul de servicii de la tipografie :)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.