avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 313 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... drepturile tatalui biologic
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

drepturile tatalui biologic

buna! sunt mamica de 4 luni si jumatate, sunt studenta si nu sun casatorita cu tatal biologic al copilului, nici nu vrea sa auda de existenta copilului, este administratorul unei firme. nu este trecut pe certificatul copilului. ma sprijina financira dar nu lunar(cand isi aminteste).
intrebarile mele sunt:
- ce as pute sa fac sa nu imi poata lua copilul?
- este de ajuns o declaratie in fata notarului cum ca se abzice de toate drepturile asupra copilului?
- dupa ce trece una an de zile de la nasterea copilului si el ma da in judecata am dreptul sa nu ma prezint si sa ii refuz testul adn?
Va rog sa imi raspundeti! va multumesc
Cel mai recent răspuns: alina230789 , utilizator 17:06, 12 Iulie 2010
El nu ma poate da in judecata nici dupa 2-3 ani? Dar pt siguranta mea se poate cu declaratia in fata notarului ca se abzice de toate drepturile asupra copilului? sau exista alta modalitate de a ma asigura. Nu de alta dar el este un om cu bani si in ziua de azi cine are bani isi cumpara dreptatea iar e u sunt in situatia de a arunca bani pe fereastr. Va multumesc.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Imi poate lua copilul??? angell angell am 20 de ani si am o fetita de 8 luni cu un barbat casatorit, care la acel moment nu a recunoscut copilul, insa acum doreste sa faca acest lucru si de asemenea ... (vezi toată discuția)
Am doi copii dinafara casatoriei, cum pot obtine incredintarea si pensie pentru ei? warick warick Buna ziua.As dori sa ma ajutati putin.Am doi copii dintr-o relatie cu un barbat casatorit.Primul copil nu a fost recunoscut de tata al doilea da.As vrea sa va ... (vezi toată discuția)