Buna ziua!
Am achizitionat pe persona juridica un laptop HP (25 mai).
7 iunie: intrare in service HP, Service System Plus.
2 iulie: inca nimic rezolvat!
Va redau si fragmente din corespondenta:
"Tuesday, June 15, 2010 18:29:42:
Buna ziua!
S-a comandat piesa pentru laptop-ul dvs. - placa de baza. Din pacate,
termenul dat de HP pentru livrare este de 2 iulie 2010.
Daca doriti, puteti ridica temporar laptop-ul din service pana la
sosirea piesei. "
NU AM RIDICAT LAPTOPUL! NU AM DORIT SA SCAD ZILELE STATIONARII LAPTOPULUI IN SERVICE! Nu stiu daca acet lucru conta dar n-am vrut sa risc!
" Friday, July 2, 2010 15:46:47:
Buna ziua!
Placa de baza livrata de HP a fost defecta si s-a recomandat. Momentan nu am un termen de livrare sigur pentru aceasta piesa. Cand il voi avea voi reveni cu un mesaj."