Am si eu o intrebare: Seful de echipa in lipsa managerului mi-a taiat o zi de munca, din punctul meu de vedere - nejustificat. Este legal?
Explicatii: Am iesit la pauza de masa fara a anunta celalalt sef de echipa ramas la locul de munca, dar am anuntat un coleg(mentionez ca exista doi sefi de echipa, iar primul era deja plecat in pauza de masa). La revenirea de la pauza de masa mi s-a transmis de catre seful de echipa ca trebuie sa ma schimb si sa plec acasa, ca oricum ziua respectiva nu mi se va ponta, lucru pe care nu l-am facut, ci am stat pana la sfarsitul programului si am pontat la iesirea din tura in mod normal.
Intrebarea este daca seful de echipa, care in lipsa managerului de raion preia atributiile acestuia poate dispune o astfel de sanctiune, respectiv taierea unei zile de lucru pentru acest motiv.
Asteptati pana veti primi lichidarea pe luna respectiva si cereti si pontajul de la biroul resurse umane si daca s-a operat acesta taiere, ar trebui sa apareti ca absent nemotivat si clarificati situatia cu inspectorul RU, puteti face si o sesizare ITM.