va og sa imi spuneti care este terminul limita ,daca este,in care asiguratorul tr sa isi dea acceptul de plata catre service-ul ce a efectuat reparatiile dupa primirea devizului.
Din pacate nu este prevazut in nici un document la care sa aveti acces :(.
Daca este vorba de Casco ar trebui sa fi in clauzele contractuale insa am dubii caci nu am vazut pana acum contracte in acest sens.
Daca vine vorba despre RCA normele CSA nu prevad un astfel de termen.
Aceste termene ar trebui sa fie prevazute in contractul de colaborare dintre asigurator si service (daca exista contract) sau in normele interne ale asiguratorului. La ambele insa nu aveti acces.
ceea ce spuneti aici seamana mai mult a mongolia-kazakstan are doar dreptul .
nu am acces,nu am drepturi..doar obligatii .asiguratorul ,din ce spuneti ,are mai degraba drepturi sa ceara,sa stea cu mana intinsa.stiti cumva cum e legislatia europeana in acest sens?se pare ca suntem europeni si anumite reguli trebuiesc respectate si in romania.
am sunat si azi la asa-zisul asigurator care e o cea mai mare firma si totdata cea mai nesimtita din romania si mi s-a inchis telefonul fara sa asculte.adica a ridicat receptorul si a inchis.asta e bcr-ul!!!
cu tot respectul pt dvs si parerile ce le aveti lucrurile scapa de sub control daca nu se implica mai mult consumatorul(pagubitul,patitul,prostul etc).raspunsurile sunt cu oarecare subanteles(unele) dar exista ceva mai mult de atat.voi cauta mai departe.
Despagubire partiala
luoana
In urma unor negocieri firma de asigurari a acceptat o suma la plata in conditiile unei reparatii in regie proprie...dupa doua saptamani m-am trezit ca mi-au ... (vezi toată discuția)