Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua,
Problema cu care ma confrunt este urmatoarea:
Am fost angajata timp de 1 luna si 3 saptamani cu contract de munca la o societate de contabilitate, dupa care mi s-a oferit un alt job mult mai bine platit la o alta societate.
In urma unei cereri de incetare a raporturilor de munca cu acordul partilor conf. art. 55 lit. b Codul Muncii angajatorul a fost de acord.
Salariul ce mi se cuvenea pe cele 3 saptamani nu a fost acordat, urmand ca la inmanarea cartii de munca sa il primesc, ceea ce nu s-a intamplat nici atunci.
Mentionez ca eu nu am semnat statul de salariu pentru luna respectiva.
Va rog sa ma indrumati ce demersuri trebuie sa fac pentru a-mi recupera salariul meritat.
Va multumesc anticipat.
Daca ai discutat cu angajatorul si pe cale amiabila nu ai reusit sa intri in posesia retributiei cuvenite, pasul urmator ar fi sesizarea ITM-ului. Acestia in urma sesizarii tale va face un control la firma. De regula ITM-ul suna angajatorul si ii cere sa vina cu actele la sediul lor. Tot de regula, angajatorul suna persoana careia nu i-a acordat drepturile salariale pentru a i le acorda, acesta va semna statul de plata si el se va duce cu actele in regula la control.
Fals, uz de fals
i0n
Povesteam acum cateva zile despre instiintarea de preaviz primita de la o societate. Astazi am fost la ITM sa-mi ridic cartea de munca si am constatat ca, ... (vezi toată discuția)