avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 422 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... nerespectarea termenului de livrare
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

nerespectarea termenului de livrare

Am achitat contravaloarea unei canapele si a transportului acesteia in data de 14.06.2010, termenul de livrare fiind 05.07.2010. Intrucat nu am fost contactata in vederea livrarii, am sunat si abia la acel moment s-a constatat faptul ca materialele nu erau existente in stoc, motiv pentru care m-am prezentat la sediul lor in vederea alegerii altor materiale. Au stabilit termenul de livrare pe data de 12.07.2010. Nefiind contactata, am sunat si nu se stie in ce data si in ce an se va face livrarea. In formularul de comanda se mentioneaza la sectiunea obligatiile furnizorului faptul ca furnizorul este obligat sa informeze clientul telefonic sau in scris daca termenul de livrare nu poate fi respectat, precizare incalcata de aceasta firma. Va rog sa-mi spuneti ce alternative am si cum poate fi sanctionata societatea? Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: llp_llp , utilizator 19:46, 19 Iulie 2010
~ Conținut șters la cerere ~

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Achizitionarea de marfuri pe baza de contract lucaiordache lucaiordache buna ziua! am si eu o intrebare cu privire la achiztia de marfuri pe baza de contract. Daca eu X\\" achizitionez prin contract de la persoana juridica Y\\", ... (vezi toată discuția)
Probleme la cumparaturi online Ami1988 Ami1988 Buna ziua! Am cumparat un produs de pe un site online, am platit cu cardul, banii au fost scosi de pe card dupa cumpararea produsului. Asteptam curierul si nu ... (vezi toată discuția)
Returnare contravaloare servicii transport carmen fortiu carmen fortiu Am comandat de la Ikea Bucuresti mobilier in valoare de 6800 lei, in acelasi timp am solicitat si serviciul de transport de la Bucuresti la Timisoara ( de la ... (vezi toată discuția)