avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 568 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... Nu inteleg OUG 63/2010
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

Nu inteleg OUG 63/2010

Conf.acestei hotarari posturile de la SPCLEPuri se suplimenteaza cu 1/6500 sau raman doar 1/6500 ?Unii sunt de parere ca nu am facut statul de functii corect,deoarece noi am fost serviciu si am ramas doar 4 din 8.In unele primarii am auzit ca au ramas la fel ca s-au considerat un serviciu cu 8 persoane si gata.Acum colegii sunt suparati din cauza mea ca nu am inteles eu corect ei au ramas fara serviciu.Cum este corect sa ramanem serviciu ,adica toti 8 sau doar 4 pe tot seviciul ( cu tot cu stare civila)?Populatia noastra e de 24.300.:((
Aţi procedat corect ! Posturile nu se suplimentează 1/6500, ci un post deserveşte 6500 locuitori.
Multumesc!Si atunci ceilalti care nu au procedat asa cum de au ramas cu statul de functii incarcat?Eu cum sa ma disculp in fata colegilor?
Presupun ca discutam despre functi publice aici si, sincer nu inteleg cum, atat dvs. cat si celelalte persoane despre care vorbiti, ati obtinut atat de repede avizul A.N.F.P, tinand cont ca prima zi de avizare a fost data de 19.07.2010, conform planificarii. Nu inteleg nici num au putut ceilalti sa obtina avizul peste prevederile O.U.G nr. 63/2010. In ceea ce priveste includerea responsabililor pe stare civila, in numarul total de 4, depinde daca acesate persoane au facut parte sau nu din serviciul respectiv sau fac parte din aparatul de specialitate al primarului. In afara de asta, Institutia prefectului, din fiecare judet, avea obligatia sa va comunice exact care este nr. de posturi aferent aparatului de specialitate, care este nr. de posturi in care trebuie sa va incadrati cu serviciul de evidenta a persoanelor, nr. de posturi aferent politiei comunitare, nr. de posturi pentru persoanele angajate pe proiecte finantate din fonduri nerambursabile si , in final, numarul totat de posturi pe u.a.t.
Ultima modificare: Miercuri, 21 Iulie 2010
alintaroma, utilizator
alintaroma a scris:

. In ceea ce priveste includerea responsabililor pe stare civila, in numarul total de 4, depinde daca acesate persoane au facut parte sau nu din serviciul respectiv sau fac parte din aparatul de specialitate al primarului.

Cu tot respectul, in conformitate cu toata legislatia specifica evidentei persoanelor, SPCLEP -urile sunt formate din evidenta+stare civila.
Numai desteptii de la Bucuresti nu stiu asta!
Asa este d.na Carmen.Aici s-a produs confuzia,iar serviciile de evidenta sunt in imposibilitatea de a functiona cum trebuie.Ce e mai dureros ca nici macar nu se recunoaste ca s-a gresit si sa se indrepte cumva mai rapid greseala.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Legea nr. 13/2011 - numarul de angajati la un spclep marianna_is marianna_is in Monitorul Oficial, Partea I nr. 179 din 14 martie 2011, a fost publicata Legea 13/2011 privind aprobarea OUG 63/2010 pentru modificarea si completarea ... (vezi toată discuția)
Restructurare evidenta persoanelor ºi starea civila. giordano giordano #-oStimati colegi, cu og 63 nu se mai intelege nimic, din ultima radiograma depabdep rezulta: ... s-au facut unele precizari referitoare la: ,, dimensionarea ... (vezi toată discuția)
Angajare functionar conform legii 130/2011 cotiso_bv cotiso_bv -se poate organiza concurs pt. ocuparea locurilor ramase vacante la serviciile de evidentă a persoanei, în urma reorganizării facuta după ureche ... (vezi toată discuția)