-se poate organiza concurs pt. ocuparea locurilor ramase vacante la serviciile de evidentă a persoanei, în urma reorganizării facuta după ureche (oug 63/2010 ) ... cf. lg. 130/2011, care stabileşte următoarele : ?
14. La anexa, la nota de subsol punctul 2, litera a) se modifica si va avea urmatorul cuprins:
"a) un post pentru fiecare 6.500 de locuitori pentru comune, orase si municipii, inclusiv din unitatile administrativ-teritoriale arondate acestora, cu exceptia municipiului Bucuresti
DA, atata timp cat nr.total de angajati din cadrul primariei nu depaseste nr.impus. Inclusiv ANFPul agreeaza asta, ca sa nu mai spunem ca si cei de la DPCEP sunt de aceeasi parere. Si e normal sa se intample acest lucru. Cei de la DPCEP au sesizat acest lucru din primul moment, numai ca nu au priceput primarii despre ce este vorba. Cum sa deservesti un singur lucrator 6500 de persoane si pe stare civila si pe evidenta? E imposibil sa poti gandi ca cineva s-ar putea descurca cu asa ceva. Numai un tampit se putea gandi ca esti robot. Insasi denumirea de serviciu si te duce cu gandul la 8 persoane. In momentul in care au dat drumul,,pe piata,,la OUG 63/2010 nu au luat in calcul faptul ca acest serviciu amplu cuprinde doua compartimente distincte cu activitati distincte. Nu poti la un ghiseu sa desfasori si evidenta si stare civila. Practic este imposibil. Cine a conceput legea nu stia o iota despre ce se face efectiv la serviciul de evidenta, complexitatea activitatilor si timpul necesar pentru rezolvarea problemelor. Niste incompetenti care au reusit sa dezorganizeze un serviciu care incepuse sa functioneze. Acum, dupa,,cutremur,, se incearca din rasputeri sa se reorganizeze serviciile pentru ca au priceput cat de idioti au putut fii. Problema este ca au plecat multi lucratori foarte buni cu vechime si stare civila sau evidenta nu poti invata peste noapte. Ca sa fii un bun lucrator ai nevoie de ani buni de experienta in domeniu, dar cine sa inteleaga ca practic de la acest serviciu se da identitatea cetateanului si nu poti pune pe oricine sa lucreze aici? #-o
Cum ramâne cu prevederile lg.188/199...
Art. 100
(5) In cazul reorganizarii activitatii prin reducerea posturilor, autoritatea sau institutia publica nu poate infiinta posturi similare celor desfiintate pentru o perioada de un an de la data reorganizarii.
Cunoaşteţi cazuri unde au primit avizul A.N.F.P pt. scoaterea la concurs a acestor posturi?.
DA.NORMAL.IN TOATE JUDETELE S-A FACUT REORGANIZAREA SERVICIILOR SI AU PRIMIT AVIZUL ANFP INCA DE ASTA VARA, IMEDIAT DUPA DEZORGANIZAREA ORDONATA.
MULTI PRIMARI AU LUAT ATITUDINE SI AU FOST SUSTINUTI DE DEPABD BUCURESTI, IAR ATATA TIMP CAT MA REPET, NU SE DEPASESTE NR.DE PERSONAL/PRIMARIE ESTE TOTUL OK.
PERSONALUL ESTE PUR SI SIMPLU MUTAT CU POST CU TOT,CONF.ART.91 DIN LEGEA 188 DIN ALTE SERVICII ADMINISTRATIVE IN CADRUL SERVICIULUI. ESTE PERFECT LEGAL. SI DE CE SA NU SE SCOATA LA CONCURS ACESTE POSTURI NOU INFIINTATE? SUNT POSTURI NOI . SAU POT FII PROMOVATI FUNCTIONARII DIN PRIMARIE. SUNT DESTUI FUNCTIONARI FOARTE BUNI IN CADRUL SPCLEP CARE MERITA A FII PROMOVATI. NICI NU POTI SA FII ABSURD SI SA NU OBSERVI CA ACESTE SERVICII LUCREAZA IN FLUX CONTINUU CU PUBLICUL SI NU AI CUM SA NU RESPECTI PREVEDERILE MANAGERIALE, CONFORM CARORA CETATEANUL TREBUIE DESERVIT CU PRIORITATE. DACA NU AI PERSONAL, CU CE?
INCERCATI, SUNT SUGUR CA VETI REUSI. SUCCES!
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Sef birou
filozoful
In biroul nostru isi desfasoara activitatea 6 persoane.Stiu ca la 5 persoane se poate desemna 1 sef de birou.Avand in vedere coordonarea si asumarea ... (vezi toată discuția)