avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 398 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Nelamuriri
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Nelamuriri

salutare, am si yo o intrebare. De ce in sectorul de stat nu sunt valabile prevederile CCM 2007-2010. Yo am studii superioare, sunt medic veterinar si sunt angajat la stat (Gradina Zoo) pe post de medic veterinar, dar am un salariu incredibil de mic, mi-e si rusine sa-l scriu (vreo 4mil in mana). Din cate stiu CCM prevede un minim ptr un absolvent de studii superioare de 880RON. Daca m-as angaja la un privat, el ar fi obligat sa imi dea acest minim, statul nu. Ma poate lamuri cineva si pe mine? merci
Cel mai recent răspuns: Adrian Copil , Consilier juridic 21:02, 21 August 2007
din pacate CCM are o prevedere care zice ca la institutiile publice astfel de negocieri nu pot depasi cuantumurile din lege....iar pentru bugetari salariile se stabilesc prin lege.....
daca mergi la privat acesta va fi obligat sa respecte acest contract.
Sistemul de salarizare a personalului din autorităţile şi instituţiile publice finanţate integral sau în majoritate de la bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat, bugetele locale şi bugetele fondurilor speciale se stabileşte prin lege, cu consultarea organizaţiilor sindicale reprezentative.
merci de raspunsuri. se pare ca n-am sanse... oricum multumesc. #-o
Cand e vorba de obligatii, statul este mai egal in drepturi decat ceilalti ... :)

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Diminuare salariu Marcu Andrei Marcu Andrei Unui angajat cu studii medii reincadrat dupa absolvirea facultatii pe un post cu studii superioare, trecand astfel pe o grila de salarizare superioara, i se ... (vezi toată discuția)