Am urmatoarea problema:
In 1997 am fost administrator la propria firma (un SRL), perioada in care nu am fost salariata (legea nu permitea atunci sa fii salariat in propria firma).
Firma a fost dizolvata de drept in 2004.
Acum am nevoie de o adeverinta care sa dovedeasca faptul ca in perioada respectiva am "lucrat". Cum sa fac? Pot sa imi scriu singura o adeverinta?
Multumesc!
nu ar trebui sa iti faci probleme pt perioadele de "inactivitate" intrucat ai acte din care sa rezulte contrariul...este vb de Certificatul de inscriere mentiuni emis de ORC, comunicat si tie, la data infiintarii firmei, ai statutul societatii...si sentinta prin care ti-a fost desfiintata de drept firma....etc...si daca nu le ai, faci cerere la ORC si , contra cost , ti le pun la dispozitie...e dreptul tau
Spalare de bani
Kaniel
Buna ziua, am ceva timp de cand urmaresc formulul asta ( pentru informare in mod special), si am observat ca aici sunt oameni competenti care posteaza si care ... (vezi toată discuția)