Pai ar trebui sa ne explicati mai pe indelete ce anume ati facut. Domiciliul nu se schimba decat atunci cand vorbim de proprietari. Asocaitia de proprietari care este formata din apartamentele a 2, 3, 7 scari sau 2,3 blocuri, are un sediu si nu un domiciliu. Poate despre sediul asociatiei ne intrebati, da?
M-am lamurit bustean!
Cum ati schimbat adresa?
Asociatia de proprietari are un statut in care este prevazut ca are sediul la adresa....
Apoi aveti o incheiere judecatoreasca de infiintare a asociatiei unde iar scrie clar unde este sediul
Apoi aveti un cod de inregistrare fiscala unde ...
In aceste documente figureaza acela sediu social sau nu?
Ori de fapt ati luat masa scaunele, rafturile si documentele dintr-o camera ce se afla intr-un bloc si le-ati mutat in alt bloc?
Ati luat hotararea de schiombare a sediului in adunarea generala?
Sediul asociatiei a fost intr-o uscatorie dintr-un bloc,avand acordul proprietarilor din scara respectiva.
Asociatia are 18 scari.( 9 blocuri).
Saptamana trecuta un proprietar din scara unde era sediul asociatiei,a primit acordul celorlalti proprietari sa cumpere uscatoria in care era sediul.Asa ca ni s-a pus in vedere sa plecam de acolo.Exact cum ati zis, ne-am luat scaunele, dulapurile si ne-am mutat in alta uscatorie, unde avem acordul tuturor proprietarilor din scara respectiva de a functiona sediul asociatiei.
Ma intereseaza "pasii" ce trebuie facuti pentru a intra in legalitate.
Pacat ca legea 230 nu specifica procedura de schimbare, din diferite motive, a sediului asociatiei.
Timp pentru adunarea generala nu era, asa ca am anuntat la afisiere si personal, schimbarea adresei.La ora actuala functionam in noua adresa, dar documentele asociatiei sunt pe vechea adresa.
Ca distanta intre vechea si noua adresa, sunt 50 metri.
Trebuie oare sa am o noua incheiere judecatoreasca pentru a schimba CF ul ?
Incheierea judecatoreasca se face in baza a ce ?
La DGFP cu ce trebuie sa merg ?
Cam atat, zic eu.