Va rog ,as dori sa stiu care este procedura pentru schimbarea in acte a sediului asociatiei de proprietari ,care sunt pasii ?
Care sunt documentele strict necesare care trebuie depuse .
Reprezentantul legal al asociatiei de proprietari
Acesta poate contacta telefonic sau prin corespondenta postala cu confirmare de primire furnizorii/prestatorii de servicii in vederea comunicarii schimbarii adresei de corespondenta
Posibil sa fie necesar completarea de acte aditionale la contractele in derulare
Ma refeream la documentatia care trebuie depusa la Judecatorie pt.schimbarea adresei asociatiei de proprietari in documentele de infiintare,in cod.fiscal,etc .
Adresa sediului asociatiei de proprietari exista in statutul asociatiei, in codul fiscal...
Aceasta adresa a fost stabilita in statut si exista in "incheierea judecatoreasca" de infiintare a asociatiei de proprietari.
Inteleg ca acum asociatia nu mai functioneaza in acel sediu declarat initial, la aceeasi adresa ori se vrea schimbarea sediului. Motive pot fi multe: a fost stabilit initial sediul in apartamentul presedintelui, de exemplu, iar acum asociatia si-a amenajat sediul intr-un uscator..., sau ceva asemanator
In aceasta situatie trebuie sa mergeti la judecatorul delegat la directia de finate a primariei. Acolo este afisat pe usa lista cu documentatia necesara. Daca nu va lamuriti, intrati in acel birou si solicitati lamuriri.
Schimbarea adresei sediului asociatiei inseamna modificarea statutului cu noua adresa si aceasta necesita adunare generala, acordul a 2/3 dintre proprietarii asociatiei, dovada noului sediu, tabele cu semanturi...
Apoi instanta va emite o incheiere judecatoreasaca cu care o sa mergeti al finate sa modificati adresa, anuntati furnizorii...