Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am si eu o problema si nu stiu daca ma poate ajuta cineva: in aprilie 2009 am inchiriat un apartament si am platit 2 luni avans si o luna garantie, adica 250 euro.
Contractul a fost facut pe 6 luni si nu a mai fost reinnoit (acest contract nu a fost inregistrat la administratia financiara si cand am intrebat-o pe proprietara de asta a zis ca se ocupa ea de asta, dar nu a facut-o pentru ca asta implica sa am o viza si pe exemplarul meu). La inceputul lunii iulie 2010 am avut o discutie referitoare la scaderea chiriei si nu a fost de acord. Atunci i-am spus ca noi ne cautam sa ne mutam luna asta si din august nu o sa mai stam aici. Am sunat-o imediat cum mi-am gasit. Atunci a fost foarte amabila, a zis ca ne ureaza succes, cu toate ca stiu ca nu i-a picat prea bine. Azi a sunat-o pe sora mea sa-i spuna ca nu are banii de garantie sa ni-i dea cand plecam. Spre seara, cand am ajuns acasa am sunat-o si a inceput sa tipe la mine cand i-am spus de garantie. A zis ca e casa ei si ca face ce vrea cu ea. Eu i-am spus ca e casa ei, dar sunt banii nostri si garantia nu reprezinta un venit si nu trebuia sa se foloseasa de ei. Eu am sunat-o sa vorbim ca oamenii si sa-i spun ca am nevoie de acei bani pentru ca trebuie sa-i dau unde mi-am gasit. A zis ca am ridicat eu tonul la ea, dar ea a tipat la mine inca de la inceput. La inceputul lunii i-am zis ca imi vreau garantia completa asa cum i-am dat-o si pentru inretinere si lumina pe iulie ii las bani si a fost de acord. Acum ca daca ii plec cu astea din casa si i-am zis sa vina sambata cum e normal sa vada tot ce luam. (oricum sunt numai lucruri "clasice").Este normal?Ce pot sa fac in situatia asta?