Buna ziua!
Ce pasi trebuie sa urmez ca sa pot sa ma separ de asociatie (asociatie de proprietari de 2 luni)?
Exista foarte multe neintelegeri cu administratora, acum cateva zile am vrut sa ii las o contestatie deoarece mi-a trecut mai multe persoane la intretinere si mai multi mcb de apa pe luna iunie ( presedintele e doar cu numele,]..deci nu ai cu cine sa vorbesti decat cu ea) si am fost data afara cu bataia, pentru faptele ei voi actiona in instanta insa pana la judecata vreau sa i se faca un control de la primarie (voi face plangere la primarie).... intre timp vreau sa ma separ de asociatie, va dati seama ca nu pot sa ma mai platesc la ea intretinerea. Cum pot sa fac acest lucru, ce demersuri ar trebui sa fac?
Va multumesc anticipat!
Nu va puteti separa, in sensul de a nu mai plati la administratora.
Asociatia de proprietari functioneaza in conformitate cu legea 230/2007 de infiintare, organizare si functionare a asociatiilor de proprietari.
Facturile de la furnizori, contractele de prestari servicii sunt gestionate in condominiul in care locuiti Dv. de catre asociatia de proprietari.
Impartirea cheltuielilor se face centralizat tot in cadrul asociatiei.
In legea 230/2007 se specifica faptul ca si proprietarii care NU sunt membri ai asociatiei trebuie sa se supuna hotararilor adunarii generale a proprietarilor si deciziilor comitetului executiv.
Deci orice este in legatura cu cheltuiele sau prestarile de servicii din asociatie va afecteaza si pe Dv. chiar daca iesiti din asociatie.
Ce vreau sa spun este ca puteti face o cerere de iesire din asociatia de proprietari, dar asta nu va serveste la absolut nimic.
In legatura cu problemele pe care le aveti cu administratora, ii puteti face reclamatie la presedintele asociatiei de proprietari caruia ii solicitati sa se implice in rezolvarea conflictului deoarece el are o responsabilitate data de lege si de proprietari atunci cand a fost ales.
Presedintele asociatiei este alesul proprietarilor si trebuie sa-i reprezinte, administratora este o angajata a Dv, a proprietarilor, si trebuie sa va raspunda la orice intrebare si nelamurire aveti.
O puteti reclama si la primarie, dar e bine ca inainte de asta sa aveti o cerere scrisa catre presedinte, pe care o redactati in 2 exemplare, din care cel ramas la Dv. sa poarte numar de inregistrare, semnatura si stampila presedintelui, ca dovada ca a fost instiintat de problema Dv, cerere la care ar trebui sa va raspunda in max. 30 de zile. Cu acest raspuns sau in lipsa lui va puteti adresa la primarie la Biroul de relatii cu asociatiile de proprietari.