avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 685 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... ajutor orfan
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

ajutor orfan

Buna ziua,ma numesc Andrei,sunt elev la liceu,in clasa a XII-a.Mama m-a abandonat de mic,nu primesc ajutor de la ea,nu are posibilitati.Tata a murit,nu a fost angajat oficial,deci nu pot primi pensie de urmas.Sunt in plasamentul bunicii,batrana si bolnava.In afara de alocatia de stat,nu am niciun venit.Nu pot primi niciun ajutor de la stat? Nu am bursa,nicio alta sursa de venit. Multumiri pentru raspuns si ajutor.
Cel mai recent răspuns: elpascov , utilizator 13:30, 30 Iulie 2010
Firesc ar fi sa existe o suma de bani pe care sa o primeasca bunica , daca va aflati in plasament.Daca insa este vorba despre tutela nu primeste nimic ..sau poate, acel ,,stimulent" , in valoare de 97 lei , acordat de stat.
Sa se adreseze Catre Autoritatea tutelara bunica dvs. si sa discute aceasta problema.
Intr-adevar,bunica primeste ajutorul pentru plasament,dar problema este ca fondurile sunt insuficiente pentru intretinerea baiatului (haine,gazda,mancare,rechizite,manuale,etc).Exista si o alta solutie?
Poate ca tatal dvs. totusi a lucrat un numar de ani.Acesti ani, cumulati, s-ar putea sa va ajute in stabilirea unei pensii de urmas. Adresati-va catre casa de pensii si intrebati.
Nu,tocmai asta e problema,tata nu a lucrat niciodata.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Copilul meu implineste luna acesta 18 ani si este inca elev , ... Gnmjjhhjh Gnmjjhhjh Copilul meu implineste luna acesta 18 ani si este inca elev , trece in clasa XII. Mai are un an de liceu si apoi, sper sa merga la facultate. Primeste pensie ... (vezi toată discuția)